rema100 Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 er stun gun lovelig i sverige? Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Tazer er på ingen måte lovlig i Sverige om det er det du mener (elektrosjokkvåpenet). Om det er et eller annet leketøy så vet jeg faktisk ikke. Noe som dog er lovlig er batonger (mot bæretillatelse, men du trenger ikke bæretillatelse for å kjøpe det). Lenke til kommentar
rema100 Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2010 Tazer er på ingen måte lovlig i Sverige om det er det du mener (elektrosjokkvåpenet). Om det er et eller annet leketøy så vet jeg faktisk ikke. Noe som dog er lovlig er batonger (mot bæretillatelse, men du trenger ikke bæretillatelse for å kjøpe det). ja mener elktrosjokk, sånn hånd holdt med mange hundre tusen volts.man må ha et bevis får å kjøpe det, om man er vekter kan man kjøpe det men må et bevis. En vanlig privat person kan ikke kjøpe det. Takk for svar Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Det er for øvrig kun "ordningsvakter" som har tillatelse til å bruke tazere. Det er for øvrig også bare 50.000 volt i en stun gun med svært svært liten amper. Politiet i Sverige bruker dog ikke taser i tjenesten Lenke til kommentar
rema100 Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2010 Det er for øvrig kun "ordningsvakter" som har tillatelse til å bruke tazere. Det er for øvrig også bare 50.000 volt i en stun gun med svært svært liten amper. Politiet i Sverige bruker dog ikke taser i tjenesten Takk for svar:) Lenke til kommentar
lettere-gal Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Er batonger fortsatt lov i sverige? Kan jo bestille til over grensa Men hvordan er loven for stun gun? Er det like alvorlig som å bli tatt med det i norge? Tenker kun på å bli tatt for å kjøpe. Ellers kunne jeg prøve å bestille det til sverige også.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå