Ubrilium Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Hallo alle forum entusiaster! Jeg har nå bestillt et billig, men annerkjent anlegg med navnet Logitech Z-5500,regner med dere har hørt om det. Men til saken. Ønsker helst å koble anlegget opp mot tvn, Samsung LED 7050 40", men hvis lyden er bedre ved å koble det opp mot pcn asrock ion 330, så gjør jeg heller det. Hvilken ledninger trenger jeg for å få den best mulige lyden, analog lyd. Utgangene og Inngangene, som jeg kommer på: Asrock ion: 1 x HDMI 1 x VGA 6 x USB 2.0 1 x Optisk S/PDIF + Audio out og audio in + en som heter C/sub. Samsung 7050: Inn- og utganger (side) HDMI 4 USB 2.0 2 Kompositt (AV) 1 Inn- og utganger (bak) RF-inngang 1 Komponent (Y/Pb/Pr) 1 Scart 1 PC-inngang (D-sub) 1 Digital Audio (optisk) 1 Ethernet-inngang 1 "siste er kopiert fra Samsung sin hjemmeside". Takker for forslag, og ikke minst link til kabelvalg Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 TV har tydeligvis ikke utgang for analog lyd, så har du få valg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå