etterlyst Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Hei dere, Klarte ikke helt å finne hvor jeg skulle poste dette .. prøver her.. beklager om jeg tråkker i salaten her, men dette er svært viktig. Jeg har i årevis lett etter et kabinett som kan godkjennes av sjefen i huset (min strenge samboer) og hun så tilfeldigvis en test av dette kabinettet og synes dette er fint. Problemet er jo bare at jeg ikke kan finne noen butikker som har dette for salg. Så til dere; 1. Vet noen om noen som har dette til salgs? Butikk eller restlager? 2. Noen av dere som har et til salgs? Tusen takk for at du leste min post :-) Lenke til kommentar
drbuggs Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Fra 2005, ser ikke ut som det er i salg noe sted. Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Ebay for the win. Tok et raskt søk på Asus Vento 3600 på ebay.com, og fant 2 stk. Det ene var rødt, og det andre svart. Står at de kun sender til USA, men send fyren en mld og si at du betaler alt via PayPal, så skal du nok se at det ordner seg Lenke til kommentar
etterlyst Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2010 Tusen takk for svar, eBay hadde jeg ikke tenkt på, men burde :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå