Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 God kveld, folkens! Jeg kjøpte meg en PS3 Slim i påsken, og har knapt nok brukt den til stort annet enn å se Blu-Ray-filmer. Har spilt Uncharted 1 og 2, samt Heavy Rain, men alle disse spillene har jeg bare hatt på lån. Ladet opp min PlayStation Store-konto med om lag fem hundre kroner som siden april har stått og råtnet, og jeg tenkte jeg nå skulle be om noen tips til hva jeg kan bruke disse på. Har også en Xbox 360, så de fleste spill som finnes på begge platformer (og som faktisk er gode) har jeg trolig kjøpt der - så jeg ser etter tips til spill eksklusive til PlayStation Store. Gjerne PSOne-klassikere. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Super Stardust synnes jeg var veldig underholdende, det finnes en demo så ta en titt før du kjøper. Du har jo også en del andre spill som kan vurderes fortløpende som for eksempel Flower som er unikt for Ps3. Har ikke kjøpt så veldig mange enkeltspill på ps3, men har investert i et par addons. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Takk for tipset, Malvado. Kan jo også nevne at jeg har kjøpt Wipeout HD fra før av. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 (endret) Deathspank anbefales på det varmeste, mitt absolutt beste kjøp fra PSN Deathspank: Thongs of Virtue hadde release på onsdag, og jeg gleder meg som en liten unge til å ta fatt på det. Mange gode timer med herlig spillmekanikk og god humor der ja! Anmeldelse av det første spillet finnes her: http://gamer.no/arti...lse-deathspank/ EDIT: Er jo fare for at du allerede har kjøpt det siden du xbox live. Men Flower er flott, veldig bra spill Ellers er Medievil knallbra (PSOne). Endret 24. september 2010 av Selvin Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 du har jo FF7,FF8 og FF9 som er utrolig brae spill og morsomme og dyp story.som også nevnt death spank.Silent hill 2 psone klassiker(skremmende spill). Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Pixel Junk spillene er veldig gode. Er selv veldig glad i Pixel Junk Shooter. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Driver Resident Evil 2 Crash Bandicoot Theme Hospital Cool Boarders Syphon Filter Medievil Metal Gear Solid Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Noen anbefalninger (som dere har prøvd selv og synes er bra) på spill som er multiplayer for 2 stykk som en gutt på 7 år også kan spille? Må være samarbeid og ikke mot hverandre. Jeg klarer liksom ikke å finne noe utenom Digger HD og Little Big Planet. Har prøvd noen flere men de fenger liksom ikke eller så er de for vanskelig for minstemann. Gjerne kom med fysiske spill utenom PS store også. Neste gang jeg har på PS3en skal jeg skrive inn de jeg har kjøpt og synes er bra. Husker ikke alle i farta. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 battlefield 1943:D Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 PSN: wipEout HD Fury Shatter Super Stardust HD Critter Crunch Joe Danger Flower PixelJunk Shooter PSONE Classics: Metal Gear Solid Crash Bandicoot 1 Crash Team Racing Final Fantasy IX Final Fantasy VII Crash Bandicoot 3: Warped Tekken 2 Rayman La de i rekkefølge i tillegg. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Driver Resident Evil 2 Crash Bandicoot Theme Hospital Cool Boarders Syphon Filter Medievil Metal Gear Solid Lenke til kommentar
japs Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Er det noen forskjell på grafikken i psx spillene som ligger på playstation store, i forhold til å spille av fra cd? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Nei, men noen spill kan mot formodning se bedre ut når de spilles av på PS3. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Ingen som har nevnt Vagrant Story? Skuffende, men kanskje ikke så rart, da det er relativt ukjent i europa, da det tok sin tid å komme ut som PAL spill. Men uansett, Vagrant Story er faktisk en av Squaresoft's beste spill, som er absolutt verdt å sjekke ut. Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Pain er ganske moro, men usikker på om det er PS eksklusivt. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Infamous, og Warhawk.. Shatter, Critter Crunch, Joe Danger, Gravity Crash, Pixeljunk spillene.. Siden du ikke har kjøpt masse fra før, så er PS plus ett veldig godt alternativ også.. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Bomberman ULTRA (Liker det spesielt mye siden jeg spilte det originale Bomberman en del på Amiga) Digger HD (Veldig bra oppussing i HD av det gode gamle Digger. Har en bra lokal 2-playerdel også. Anbefales på det sterkeste!) Flower (Nyskapende og avslappende. Ikke noe for de som liker masse action hele tiden) Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Scott Pilgrimm vs. The World: The Game Coop spill: Teenage Mutant Ninja Turtles: Turtles In Time Re-Shelled, Burn, Zombie, Burn, Söldner X. Dette er noen spill jeg har kost meg med en stund hvert fall, men nå er det så mange andre gode spill på plate som det må fokuseres på Ninjahamster: Ta en titt på denne siden: http://www.co-optimus.com/ Det er dessverre vanskelig for meg å anbefale spill til en 7åring da jeg ikke vet noe om motorikken og spillforståelsen til en i den alderen, men kanskje Lego-serien er noe for han (Lego Indiana Jones, Lego Batman osv). Disse er det samarbeidsspill på også. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Mine favoritter fra PsStore må bli: -Trine -Braid -Worms -Pac Man champiosip edition dx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå