Gå til innhold

Anbefalte spill fra PlayStation Store

Gjest Slettet-t9DveYkZ

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-t9DveYkZ

God kveld, folkens!

Jeg kjøpte meg en PS3 Slim i påsken, og har knapt nok brukt den til stort annet enn å se Blu-Ray-filmer. Har spilt Uncharted 1 og 2, samt Heavy Rain, men alle disse spillene har jeg bare hatt på lån. Ladet opp min PlayStation Store-konto med om lag fem hundre kroner som siden april har stått og råtnet, og jeg tenkte jeg nå skulle be om noen tips til hva jeg kan bruke disse på.

Har også en Xbox 360, så de fleste spill som finnes på begge platformer (og som faktisk er gode) har jeg trolig kjøpt der - så jeg ser etter tips til spill eksklusive til PlayStation Store. Gjerne PSOne-klassikere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Super Stardust synnes jeg var veldig underholdende, det finnes en demo så ta en titt før du kjøper.

Du har jo også en del andre spill som kan vurderes fortløpende som for eksempel Flower som er unikt for Ps3.

Har ikke kjøpt så veldig mange enkeltspill på ps3, men har investert i et par addons.

Lenke til kommentar

Deathspank anbefales på det varmeste, mitt absolutt beste kjøp fra PSN :) Deathspank: Thongs of Virtue hadde release på onsdag, og jeg gleder meg som en liten unge til å ta fatt på det. Mange gode timer med herlig spillmekanikk og god humor der ja!

Anmeldelse av det første spillet finnes her: http://gamer.no/arti...lse-deathspank/

EDIT: Er jo fare for at du allerede har kjøpt det siden du xbox live. Men Flower er flott, veldig bra spill :) Ellers er Medievil knallbra (PSOne).

Endret av Selvin
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Noen anbefalninger (som dere har prøvd selv og synes er bra) på spill som er multiplayer for 2 stykk som en gutt på 7 år også kan spille? Må være samarbeid og ikke mot hverandre. Jeg klarer liksom ikke å finne noe utenom Digger HD og Little Big Planet. Har prøvd noen flere men de fenger liksom ikke eller så er de for vanskelig for minstemann. Gjerne kom med fysiske spill utenom PS store også. Neste gang jeg har på PS3en skal jeg skrive inn de jeg har kjøpt og synes er bra. Husker ikke alle i farta.

Lenke til kommentar

PSN:

wipEout HD Fury

Shatter

Super Stardust HD

Critter Crunch

Joe Danger

Flower

PixelJunk Shooter

PSONE Classics:

Metal Gear Solid

Crash Bandicoot 1

Crash Team Racing

Final Fantasy IX

Final Fantasy VII

Crash Bandicoot 3: Warped

Tekken 2

Rayman

La de i rekkefølge i tillegg.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Bomberman ULTRA (Liker det spesielt mye siden jeg spilte det originale Bomberman en del på Amiga)

Digger HD (Veldig bra oppussing i HD av det gode gamle Digger. Har en bra lokal 2-playerdel også. Anbefales på det sterkeste!)

Flower (Nyskapende og avslappende. Ikke noe for de som liker masse action hele tiden)

Lenke til kommentar

Scott Pilgrimm vs. The World: The Game

Coop spill: Teenage Mutant Ninja Turtles: Turtles In Time Re-Shelled, Burn, Zombie, Burn, Söldner X. Dette er noen spill jeg har kost meg med en stund hvert fall, men nå er det så mange andre gode spill på plate som det må fokuseres på :D

Ninjahamster: Ta en titt på denne siden: http://www.co-optimus.com/ Det er dessverre vanskelig for meg å anbefale spill til en 7åring da jeg ikke vet noe om motorikken og spillforståelsen til en i den alderen, men kanskje Lego-serien er noe for han (Lego Indiana Jones, Lego Batman osv). Disse er det samarbeidsspill på også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...