Gå til innhold

Trenger du Scroll of Resurrection - les her

Anbefalte innlegg

Ser at det er flere som har etterlyst Scroll of Resurrection i småprat-tråden, så jeg tenkte jeg like gjerne kunne lage en liten tråd for dette.

Jeg har selv 12 Scrolls of Resurrection å gi bort, så bare send meg en PM, så skal jeg sende deg en Scroll of Resurrection så fort jeg har tid.

Cast Scroll of Resurrection on a Friend!

Invite a friend that has left World of Warcraft to return with a FREE 10-Day Trial of the Burning Crusade.

If your friend reactivates their account and pays for a month of gametime, you will receive a month of WoW FREE!

You can only invite someone who was once a paid subscriber and last played the game more than 90 days ago.

Key Facts

• You can have up to five invites out at any one time.
  • If a friend does not accept the invite within one month, it expires and that slot frees up for another invite.
  • You receive your free month after your friend has paid for at least a month of game time.
  • A previous subscriber can only receive up to three invites total (from you or other players).
  • Click here to read the full FAQ.

Edit: Bare for å gjøre det klart: DU får 10 dager gratis spilletid, og om du velger å fortsette abonnementet ditt får JEG 1 gratis månede. Bare så ingen tror at jeg er ute etter å lure noen. :-)

Endret av kimaasen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...