kaaasen Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 (endret) Ser at det er flere som har etterlyst Scroll of Resurrection i småprat-tråden, så jeg tenkte jeg like gjerne kunne lage en liten tråd for dette. Jeg har selv 12 Scrolls of Resurrection å gi bort, så bare send meg en PM, så skal jeg sende deg en Scroll of Resurrection så fort jeg har tid. Cast Scroll of Resurrection on a Friend! Invite a friend that has left World of Warcraft to return with a FREE 10-Day Trial of the Burning Crusade. If your friend reactivates their account and pays for a month of gametime, you will receive a month of WoW FREE! You can only invite someone who was once a paid subscriber and last played the game more than 90 days ago. Key Facts You can have up to five invites out at any one time. If a friend does not accept the invite within one month, it expires and that slot frees up for another invite. You receive your free month after your friend has paid for at least a month of game time. A previous subscriber can only receive up to three invites total (from you or other players). Click here to read the full FAQ. Edit: Bare for å gjøre det klart: DU får 10 dager gratis spilletid, og om du velger å fortsette abonnementet ditt får JEG 1 gratis månede. Bare så ingen tror at jeg er ute etter å lure noen. :-) Endret 24. september 2010 av kimaasen Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Det er også slik at Wrath kontoer ikke kan reakiteveres, kun Classic accounts. FYI. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Jeg er ofte blakk, så om du som leser vil sponse gametime til meg så synes jeg du burde la meg gi deg en scroll. Ps. wow er gøy, begynn å spill igjen. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 kan og send pm til meg for scroll . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå