thunea Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Hjelp ! PCen min, med VISTA, AMD 64X2 5200+, Radeon 5770, proppfull av RAM sliter og lagger når den kjører Starcraft. Hva kan være årsaken til det ? Hva kan jeg gjøre ? Takk for tips ! Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Blir den varm? Skru ned bildekvaliteten? Lenke til kommentar
thunea Skrevet 24. september 2010 Forfatter Del Skrevet 24. september 2010 Varm, nei. Det er lagging som er ille. Kompiser med svakere PC kjører spillet på fullt, mens jeg har elendig ytelse på akkurat dette spillet. Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Merkelig. Hvor kjøpte du det? Har du gode drivere? Lenke til kommentar
thunea Skrevet 24. september 2010 Forfatter Del Skrevet 24. september 2010 GameStop, Tønsberg. Har gått gjennom driverne. Det er oppdatert alt sammen. Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Åja. Har hørt att steam brukere har hatt problemer med lag, derfor jeg spurte. Prøv å skru ned grafikken og se om det lagger da. Om det gjør det, så har jeg ikke peiling på hva det kan være om det ikke er driverene. Om du har steam så kan du prøve "Fil"->"Check For Video Driver Updates". Da får du lastet ned drivere optimalisert for de nyeste spillene. Lenke til kommentar
thunea Skrevet 25. september 2010 Forfatter Del Skrevet 25. september 2010 Har internetthastigheten noe å si ? Det lagger like ille på single player. Dette er uansett min målte hastighet fra Telenor. Nedlasting: 7.37 Mbit/sec Opplasting: 668.0 Kbit/sec Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Nei, om det lagger på SP har ikke internettfarten noe å si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå