r2d290 Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Heisann Hvor mye koster det i bompenger fra bærum til trondheim med liten bil? (Regner med at det er like mye andre veien også? ) Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Heisann Hvor mye koster det i bompenger fra bærum til trondheim med liten bil? (Regner med at det er like mye andre veien også? ) Jeg tror det blir sånn ca +/- 80,- Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Blir vel rett under hundrelappen, vil jeg tro. To bommer i nærheten av Lysaker. Én like nord for Jessheim. Samt en bom i det du kommer inn i Trondheim kommune. Sånn fritt etter hukommelsen.. Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 16/8kr (rush/ikke) Klett 5kr Sluppen Så er det ikke noe bommer før du kommer til Oslo-området tror jeg. De vet jeg ikke takstene på. Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 (endret) Bærum: 13,- Oslo : 26,- Gardermoen - Dal : 13,- Skaberud - Kolomoen :16,- Miljøpakke Trondheim:8,- og 5,- Totalt kr 81,- hvis du ankommer Trondheim utenfor rushtid, og har kjørt E6 fra Oslo. Kjører du rv 4 blir det kr 15,- ekstra... Altså ikke så langt fra mitt forrige svar på "pluss / minus kr 80,-" Edit: Jeg passerte for noen timer siden norges dyreste bomstasjon. Kr. 180,- takk! (vogntog må ut med kr 810,-!!!) Endret 26. september 2010 av Autofil Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 26. september 2010 Forfatter Del Skrevet 26. september 2010 Takk for svar Fjærlandsbommen du snakker om? Er ikke den dyreste for personbiler, den finner du i stavanger. Men er den dyreste for vogntog ja. Men den skal rives snart da Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Takk for svar Fjærlandsbommen du snakker om? Er ikke den dyreste for personbiler, den finner du i stavanger. Men er den dyreste for vogntog ja. Men den skal rives snart da Fjærlandsbommen ligger nok et godt stykke fra Stavanger. Den er plassert på rv 5 mellom Sogndal og Skei. Den gode nyheten er at den er ferdig nedbetalt i november. (Den kunne vært fjernet for lenge siden, hadde det ikke vært for at man valgte den dyreste formen for pengeinnkreving - nemmelig KUN "manuell" med da mange ansatte, istedet for "automatisk". Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 26. september 2010 Forfatter Del Skrevet 26. september 2010 (endret) Du missforsto. Jeg sier at fjærlandsbommen ikke er den dyreste. Den dyreste finner du i Stavanger, og koster 200 kroner for personbiler =) Har kjørt gjennom den fjærlandsbommen litt for mange ganger. Gleder meg selv til den er nede. edit: kilde: http://www.nettavisen.no/motor/article2924271.ece Endret 26. september 2010 av r2d290 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå