Thor - God Of Thunder Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Nokon vi kanskje sei det er teit, men 0 Er 18 år forøvrig. Grunnen er ikkje mangel på tilbud (neida, brifar ikkje), men har ikkje lyst å ha meg med ei kjering det har vore 10 andre i før meg. Med andre ord, ville ha foretrukket ei jomfru, ja, tiltross for evt. griseri. Er det slik at dei fleste bare har lyst å få det overstått ved å ta kvenn som helst? Syns forøvrig høgre hand har gjort ein utmerka jobb til no 9 Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Skremmende hvor høytidelig noen tar litt puling. 1 Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Skremmende hvor høytidelig noen tar litt puling. Trur nokk det ikkje er sjølv pillinga. Men at det er den barrieren mellom det å være jomfru til det å ikkje være det lenger. 1 Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Nokon vi kanskje sei det er teit, men 0 Er 18 år forøvrig. Grunnen er ikkje mangel på tilbud (neida, brifar ikkje), men har ikkje lyst å ha meg med ei kjering det har vore 10 andre i før meg. Med andre ord, ville ha foretrukket ei jomfru, ja, tiltross for evt. griseri. Er det slik at dei fleste bare har lyst å få det overstått ved å ta kvenn som helst? Syns forøvrig høgre hand har gjort ein utmerka jobb til no Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Nokon vi kanskje sei det er teit, men 0 Er 18 år forøvrig. Grunnen er ikkje mangel på tilbud (neida, brifar ikkje), men har ikkje lyst å ha meg med ei kjering det har vore 10 andre i før meg. Med andre ord, ville ha foretrukket ei jomfru, ja, tiltross for evt. griseri. Er det slik at dei fleste bare har lyst å få det overstått ved å ta kvenn som helst? Syns forøvrig høgre hand har gjort ein utmerka jobb til no Det endrar ikkje det faktum at mange (ink. meg) opplever det som ein barriere? Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 å ta jomfrudommen til noen er bare kleint, å sex er egentlig overrated. Ta heller noen som er mer erfaren en virgins, de bare hyler om at det gjør vondt og at jeg er for stor. 3 Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Nokon vi kanskje sei det er teit, men 0 Er 18 år forøvrig. Grunnen er ikkje mangel på tilbud (neida, brifar ikkje), men har ikkje lyst å ha meg med ei kjering det har vore 10 andre i før meg. Med andre ord, ville ha foretrukket ei jomfru, ja, tiltross for evt. griseri. Er det slik at dei fleste bare har lyst å få det overstått ved å ta kvenn som helst? Syns forøvrig høgre hand har gjort ein utmerka jobb til no Det endrar ikkje det faktum at mange (ink. meg) opplever det som ein barriere? Og det endrer fortsatt ikke min mening om at det er teit. Lenke til kommentar
dkny Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) Skremmende hvor høytidelig noen tar litt puling. Ser ikke helt sammenhengen med å "ikke ville gjøre det med noen som har hatt masse besøk der før" og å "ta puling alvorlig". Gutter tar jo ikke runking med fleshlight alvorlig heller. Men de færreste har lyst til å dele fleshlight med 20 andre. Endret 22. november 2010 av dkny Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Jente 17 - 12 stk. 5 Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) æsj ja, lause unge . (lol bildet mitt vart sletta) ellers må jeg si meg enig med Ondskap Endret 22. november 2010 av joakimz Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Hvorfor er det æsj? Fordi jeg er jente? Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Tidlig å begynne på innbytterbenken når du er 17, men mer enn mange nok som driter i det. Stå på 2 Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 At de mener det er helt greit, men slik de holder på her er de bare umodne. Ikke bry deg, kjør ditt eget løp. 3 Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Så nå er det faktisk blitt æsj av å ha sex med flere enn 10 partnere? Personlig synes jeg det er bedre å ta en jente med en del partnere og erfaring, enn en jomfru med null erfaring. Ondskap: Hvorfor ville du ikke ha tatt en jente med ti tidligere partnere? Synes du det er ekkelt? Høyrehånd gjør en grei jobb, men det kan absolutt ikke sammenliknes med ekte sex. 1 Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 At de mener det er helt greit, men slik de holder på her er de bare umodne. Ikke bry deg, kjør ditt eget løp. Takk. Merket bare feministen våknet i meg! Ble littegrann fyrt. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Så nå er det faktisk blitt æsj av å ha sex med flere enn 10 partnere? Personlig synes jeg det er bedre å ta en jente med en del partnere og erfaring, enn en jomfru med null erfaring. Ondskap: Hvorfor ville du ikke ha tatt en jente med ti tidligere partnere? Synes du det er ekkelt? Høyrehånd gjør en grei jobb, men det kan absolutt ikke sammenliknes med ekte sex. Mange partnere trenger ikke gi så veldig mye erfaring. Består det av mye fyllasex og ONS er det vel begrenset hva man får utforsket hos den andre personen. Personlig så vektlegger jeg tidligere sexliv til en eventuell partner, til en grad. Jeg synes det sier mye om personen. Men antallet i seg selv sier ikke så mye. Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 sier seg vel selv at det er ekkelt og ha sex med ei som har gått laus på 1-10 andre. Blir jo nesten som og ha trekant tenk deg at hun har sperm i kjeften eller andre steder så skal du besøke henne neste gang irretert hver gang jeg ser ei hore.. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg