korehoret Skrevet 12. november 2010 Forfatter Del Skrevet 12. november 2010 Altså, hvis du ser bort ifra det å formere seg? Sex er bra. Både for nytelse og psykisk helse. Vi er jo laget for å ha og like sex. ja.. Lenke til kommentar
majiiis Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Hvor mange har du høvla over? Ni. Over en periode på fem år. Tre av de var ons, to av de var av kjærlighet (som forøvrig er en million ganger bedre enn ons), en var med ei venninne, en med en kompis som absolutt ville bli kvitt jomfrudommen og de to andre var feiltagelser Lenke til kommentar
majiiis Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Jeg er på det stadiet at jeg ofte takker høflig nei til sex nå. Forøvrig synes jeg det er veldig artig at mange damer synes jeg er merkelig for å si nei til sex, men det sier vel bare mer om dem enn det gjør om meg. Ikke alle som er så enkle at de kun tenker med pikken. Dersom man viser litt måtehold og bygger opp en forventning og spenning, så blir også sexen mye bedre. Etter mange livlige eskapader i min ungdomstid vil jeg mye heller ha kvalitet fremfor kvantitet. Sex for meg nå skal være noe spesielt. Noe som tenner meg og som gjør at jeg kjenner spenningen i kroppen fra topp til tå. Dersom jeg ikke føler dette så avstår jeg, da jeg ikke vil bruke tid og krefter på noe som bare vil være dårlig. Og fyllesex er jeg et tilbakelagt kapittel i mitt liv. Maken til dårlige greier (som regel). En liten ting til: Ellers er kondomen min beste venn. For ja, at mange har sex med veldig partnere nå til dags krever sine forhåndsregler, noe som også tallene på kjønnssykdommer viser oss. Så pass på snoppen gutter! Og spar jentene for det også.. Husk at en del sykdommer, f.eks klamydia, i 50-80% av tilfellene IKKE gir symptomer. Dette gjelder spesielt for jenter. Så ja, du kan være smittet selv om du ikke tror du er. Går du for lang tid med f.eks klamydia så kan du i verste fall risikere å bli steril. "Takker høflig nei". Lo litt der Men, helt enig med deg Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 (endret) Helt greit at sex er godt, men det tror jeg er mer en tilfeldighet for å nettopp gjør det mer attraktivt å reprodusere seg. For meg vil sex være forbeholdt jenter jeg er i et seriøst forhold med. Til nå har det vært én. Det er mer romantisk sånn. Jeg er en romantiker. Når det er sagt så må jeg, noe jeg gjør, på en måte respektere at i 2010 vil det være mennesker med et ganske fargerikt sexliv. Problemet i kontrast til mitt sexliv vil være at jeg forbinder det med nettopp å elske noen, det å være dypt forelsket. Dermed vil sex kunne være en kilde for enorm skuffelse og depresjon. Man kan vel egentlig si at jeg lager litt problemer for meg selv når jeg gidder å ha et så høyt nivå med respekt for hva sex utgjør og representerer i livet mitt. Det er meg. Dessuten så tviler jeg sterkt på at framtidige partnere vil se på dette som noe negativt. Jeg føler bare at når vi er så intelligente som vi er så burde sex være litt mer spesielt, på tross av at akten ikke er så ulik den vi deler med resten av dyreriket. Endret 14. november 2010 av DeadManWalking Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Jeg har hatt samleie med to jenter/damer. Det får holde for nå. Så lenge man klarer å opprettholde et godt forhold, blir det mer sex med det. Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Helt greit at sex er godt, men det tror jeg er mer en tilfeldighet for å nettopp gjør det mer attraktivt å reprodusere seg. For meg vil sex være forbeholdt jenter jeg er i et seriøst forhold med. Til nå har det vært én. Det er mer romantisk sånn. Jeg er en romantiker. Når det er sagt så må jeg, noe jeg gjør, på en måte respektere at i 2010 vil det være mennesker med et ganske fargerikt sexliv. Problemet i kontrast til mitt sexliv vil være at jeg forbinder det med nettopp å elske noen, det å være dypt forelsket. Dermed vil sex kunne være en kilde for enorm skuffelse og depresjon. Man kan vel egentlig si at jeg lager litt problemer for meg selv når jeg gidder å ha et så høyt nivå med respekt for hva sex utgjør og representerer i livet mitt. Det er meg. Dessuten så tviler jeg sterkt på at framtidige partnere vil se på dette som noe negativt. Jeg føler bare at når vi er så intelligente som vi er så burde sex være litt mer spesielt, på tross av at akten ikke er så ulik den vi deler med resten av dyreriket. Ja, sex er jo godt fordi vi skal reprodusere oss. Det er fint at du har funnet ut av hvordan du vil leve. Noen har høy sexdrive, andre ikke. Det med skuffelse og depresjon er jo helt klart en risiko, og det er jo en av fordelene med one night stands; ingen følelser, ingen depresjoner(selv om skuffelser kan forekomme ) Lenke til kommentar
Malteaser Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Jente 19 Har hatt sex med: 2 gutter Har vært seksuelt aktiv i: 7 måneder Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 2 stk... Hun første var møkkdårlig og kjedelig i senga... Men nummer to var ei Gudinne! Lenke til kommentar
Gjest Hanne Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Hei Jente 21 her, har ligget bare ligget med kjæresten min. Vi har vært sammen i 4 år, og sexlivet har blitt bedre med åra:) Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 snip Du fikk nettopp min respekt. Lenke til kommentar
Gjest Jølle Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Vel, er blitt 29, og vert aktiv i 10 år, har kun hadd sex med ei, og vi er fortsatt sammen. To flotte barn har vi også! 7 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Har aldri hatt jeg Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Har hatt sex med ei, og da var jeg 15. Nå er jeg 21 og fortsatt sammen med samme fruen. Har aldri savnet noen andre og håper ikke jeg trenger noen andre. 5 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 (endret) Hvor mange jeg har høvla over?? Hvor mange sandkorn er det på stranden? Hvor mange stjerner er det på himmelen? Hvor mange dråper er det i havet? Ingen. Det ville vært tortur å høvle noen. Endret 18. november 2010 av Diskutant 1 Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 skal vi se... 1 2 3 4 5 6 7 8 9.... cirka 23 3 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Hvor mange av de var gode? Har du detaljer, personinfo og mobilnummer? Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Hvor mange av de var gode? Har du detaljer, personinfo og mobilnummer? jeg har til og med blodtype på alle sammen, vi kan ta detaljene over pm 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 *slikke seg rundt munnen* Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) Lol. Skjønner bare ikke åffer folk kaster seg over horer, der hvor det har vært noen som har besøkt før Endret 22. november 2010 av joakimz 3 Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Lol. Skjønner bare ikke åffer folk kaster seg over horer, der hvor det har vært noen som har besøkt før yee 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg