Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor mange har du høvla over?

korehoret

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor mange har du høvla over?

Ni. Over en periode på fem år. Tre av de var ons, to av de var av kjærlighet (som forøvrig er en million ganger bedre enn ons), en var med ei venninne, en med en kompis som absolutt ville bli kvitt jomfrudommen og de to andre var feiltagelser :p

Lenke til kommentar

Jeg er på det stadiet at jeg ofte takker høflig nei til sex nå. Forøvrig synes jeg det er veldig artig at mange damer synes jeg er merkelig for å si nei til sex, men det sier vel bare mer om dem enn det gjør om meg. Ikke alle som er så enkle at de kun tenker med pikken. Dersom man viser litt måtehold og bygger opp en forventning og spenning, så blir også sexen mye bedre.

Etter mange livlige eskapader i min ungdomstid vil jeg mye heller ha kvalitet fremfor kvantitet. Sex for meg nå skal være noe spesielt. Noe som tenner meg og som gjør at jeg kjenner spenningen i kroppen fra topp til tå. Dersom jeg ikke føler dette så avstår jeg, da jeg ikke vil bruke tid og krefter på noe som bare vil være dårlig. Og fyllesex er jeg et tilbakelagt kapittel i mitt liv. Maken til dårlige greier (som regel).

En liten ting til:

Ellers er kondomen min beste venn. For ja, at mange har sex med veldig partnere nå til dags krever sine forhåndsregler, noe som også tallene på kjønnssykdommer viser oss.

Så pass på snoppen gutter! Og spar jentene for det også..

Husk at en del sykdommer, f.eks klamydia, i 50-80% av tilfellene IKKE gir symptomer. Dette gjelder spesielt for jenter. Så ja, du kan være smittet selv om du ikke tror du er. Går du for lang tid med f.eks klamydia så kan du i verste fall risikere å bli steril.

"Takker høflig nei". Lo litt der :p Men, helt enig med deg :)

Lenke til kommentar

Helt greit at sex er godt, men det tror jeg er mer en tilfeldighet for å nettopp gjør det mer attraktivt å reprodusere seg. For meg vil sex være forbeholdt jenter jeg er i et seriøst forhold med. Til nå har det vært én. Det er mer romantisk sånn. Jeg er en romantiker. Når det er sagt så må jeg, noe jeg gjør, på en måte respektere at i 2010 vil det være mennesker med et ganske fargerikt sexliv. Problemet i kontrast til mitt sexliv vil være at jeg forbinder det med nettopp å elske noen, det å være dypt forelsket. Dermed vil sex kunne være en kilde for enorm skuffelse og depresjon. Man kan vel egentlig si at jeg lager litt problemer for meg selv når jeg gidder å ha et så høyt nivå med respekt for hva sex utgjør og representerer i livet mitt. Det er meg. Dessuten så tviler jeg sterkt på at framtidige partnere vil se på dette som noe negativt. Jeg føler bare at når vi er så intelligente som vi er så burde sex være litt mer spesielt, på tross av at akten ikke er så ulik den vi deler med resten av dyreriket.

Endret av DeadManWalking
Lenke til kommentar

Helt greit at sex er godt, men det tror jeg er mer en tilfeldighet for å nettopp gjør det mer attraktivt å reprodusere seg. For meg vil sex være forbeholdt jenter jeg er i et seriøst forhold med. Til nå har det vært én. Det er mer romantisk sånn. Jeg er en romantiker. Når det er sagt så må jeg, noe jeg gjør, på en måte respektere at i 2010 vil det være mennesker med et ganske fargerikt sexliv. Problemet i kontrast til mitt sexliv vil være at jeg forbinder det med nettopp å elske noen, det å være dypt forelsket. Dermed vil sex kunne være en kilde for enorm skuffelse og depresjon. Man kan vel egentlig si at jeg lager litt problemer for meg selv når jeg gidder å ha et så høyt nivå med respekt for hva sex utgjør og representerer i livet mitt. Det er meg. Dessuten så tviler jeg sterkt på at framtidige partnere vil se på dette som noe negativt. Jeg føler bare at når vi er så intelligente som vi er så burde sex være litt mer spesielt, på tross av at akten ikke er så ulik den vi deler med resten av dyreriket.

Ja, sex er jo godt fordi vi skal reprodusere oss.

Det er fint at du har funnet ut av hvordan du vil leve. Noen har høy sexdrive, andre ikke.

Det med skuffelse og depresjon er jo helt klart en risiko, og det er jo en av fordelene med one night stands; ingen følelser, ingen depresjoner(selv om skuffelser kan forekomme :) )

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...