Windoge Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 (endret) 11. Hadde vel noe seriøst med 3 av disse, resten er bare en gjeng man har møtt over Nettby eller diverse nettsamfunn. Endret 30. september 2010 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
Gjest Heia Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Fire stk. En jeg godt kunne vært foruten. Det jeg angrer mest på med hun er at hun ikke var noe å skryte av og da hjelper det heller ikke at vi har felles bekjente. Heldigvis har jeg ikke truffet henne etterpå men det kommer nok til å skje en dag og da er jeg mer voksen dermed gir jeg mer faen. Uansett er det litt flaut å møte på folk man har hatt sex med som man ikke kjenner. Lenke til kommentar
mortania Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 20 gutter. 3 jenter. Jeg liker at jeg vet hvem jeg har sex/har hatt sex med. Lenke til kommentar
Kakko Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) *snipp Endret 27. august 2012 av Kakko Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Skal vi telle... 1,2,3,4,5,6 6 Gutter og... 0 Jenter. Lenke til kommentar
Lalita Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 (endret) . Endret 19. april 2012 av Lalita Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2010 Har høvla over 50 damer 30 av de har vært horer... Alle kvinnfolk er horer, men det er bare de smarte som får betalt LOL Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 er 20 år og har murt 28stk. WHAATUUUUP! Lenke til kommentar
Gjest the x ranker Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 er 14 og har larska lursken inn i larska 3 ganga Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Er 23 og har høvlet over rundt 120 damer, så jeg har størst e-penis! Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 (endret) Man lever kun én gang. Ta det man kan få, så lenge begge har lyst. En dag er man 60 og feit. Husk kondom og behandle folk med respekt for man kan treffe de igjen senere i hverdagen. Endret 20. oktober 2010 av BadCat 2 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Da er man oppe i 12 stk. 2 mer enn sist gang jeg postet i tråden! Snd at hun ena var tjukk, og typen jente jeg ikke ville latt komme nær meg med mindre jeg var full Lenke til kommentar
Gjest zerk Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Er 19, hatt 0 sexpartnere, og er igrunn fornøyd med det 2 Lenke til kommentar
jlek Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Tjueén år gammel, tjuetre forskjellige sex-partnere. Hvilket antall jeg forteller varierer stort, men det er aldri høyere enn det reelle. Hvorfor jeg tillater meg å lyve om å hatt sex med færre enn det som stemmer, men pålegger meg selv å ikke lyve i den andre retningen, er ett spørsmål jeg i det siste har begynt å stille meg selv. Syntes mange av svarene her lyder veldig suspekte. F.eks. "ca. 5-10". Virkelig? Du er usikker på om du har hatt sex med fem, eller dobbelt så mange? Nesten så jeg har lyst til å kalle det respektløst ovenfor tidligere partnere. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Er det slik at sosial status måles i antall nedleggelser? Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 (endret) Kanskje i gitte miljø, men det vurderes stort sett i hvordan man blir oppfattet og behandlet av handre og hvordan man fremstiller de beste sidene ved seg selv. Det er gjerne mer et spørsmål om hvem man nedlegger enn hvor mange. Statusen vil variere etter øyet som ser, men man kan ha en generell status i en gitt setting. Hvis man er stamgjest på en nattklubb har man en status der og hvis man har god status så vil andre gjester samarbeide på dansegulv eller bevisst synliggjøre at du har verdi slik at en blir oppfattet som mer attraktiv enn man ville vært i en annen setting uten støttespillere. Ut fra miljøet så kan det både trekke opp eller ned å ha mange nedleggelser. I et playermiljø kan det trekke opp, i kristent miljø trekker det sannsynligvis ned. Det kan gi verdi hvis man legger ned damer som kniv i smør mens de andre ikke greier det overhodet. Hvis de andre nedlegger greit med damer så gir det kanskje ikke verdi om man legger ned ti ganger så mye. Da har man et luksusproblem fremfor ekstra verdi. Den med best verdi får stå midt i ringen på klubbens dansegulv og vil av dette få mye oppmerksomhet av det motsatte kjønn. Eventuelt kan den som bemerker seg på dansingen bli dyttet inn i ringen. De med grei verdi, får være med i ringen når det danses, mens den med lav verdi eller som er for sjenert står alene utenfor ringen. Andre kommer til å dra de med verdi inn i ringen. Det er neppe en ring hele kvelden, men det er et fenomen som er vanlig når det blir god stemning. Endret 22. oktober 2010 av BadCat 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg