Sebastilurio Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Kanskje på tide å finne seg noe fast da? Har akkurat blitt slutt mellom meg og eksen, vi var sammen i 2 år og det ble litt for kjedlig for meg... Så du har hatt sex med 49 personer før du var 16 år? Det er jo bare sinnsykt Sa jeg det? Det var vel rundt 20 før jeg og han ble sammen, og nå etterpå har det blitt en del.. Whatdafak. Så om du hadde sex med 20 stykker før du var 16, var i et forhold i to år, altså til du ble 18, så har du hatt sex med 30 stykker til i løpet av type.. et halvt år? Er ikke det hele Stords mannlige befolkning? Det må da i hvert fall minst være alle rundt din alder, det kan da umulig bo så mange på Stord. Helt enig... I smell bullshit! (Og dersom det ikke er bullshit så flytter jeg til Stord i morgen tidlig) hvorfor skulle jeg lyge om det? Fordi du vil ha status. 1 Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Smart å legge ut under fullt navn. Jeg ligger elleve bak deg, er mann og i andre halvdel av 20-årene.. Men kan jo alltids legge vinterferien til Stord om jeg vil gjøre noe med antallet. Postet av anonym: 4b879f6ad0b7d10592768deda7f3414d Nå er jo ikke det en hemmelighet for min del, de som kjenner meg vet det allerede, de som ikke kjenner meg er det relativt likegyldig for meg at de vet hva jeg heter. 1 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Smart å legge ut under fullt navn. Jeg ligger elleve bak deg, er mann og i andre halvdel av 20-årene.. Men kan jo alltids legge vinterferien til Stord om jeg vil gjøre noe med antallet. Postet av anonym: 4b879f6ad0b7d10592768deda7f3414d Nå er jo ikke det en hemmelighet for min del, de som kjenner meg vet det allerede, de som ikke kjenner meg er det relativt likegyldig for meg at de vet hva jeg heter. Og verre enn det er det ikke Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Under 10, og jeg er 31 år. 1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Hun sier så. I AM WHO I AM!! Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Antallet spiller ingen rolle så lenge en føler seg fornøyd i nuet! 2 Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Antallet spiller ingen rolle så lenge en føler seg fornøyd i nuet! Du har ikke høvla en drit da, sitter her 24/7 (på diskusjon.no) 1 Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Å være manslut er et valg. Å lyve om å være manslut er bare tåpelig 5 Lenke til kommentar
RoXx Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Mange flere enn jeg burde... :S Å være manslut er et valg. Å lyve om å være manslut er bare tåpelig Haha:D n1 +1 Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Antallet spiller ingen rolle så lenge en føler seg fornøyd i nuet! Du har ikke høvla en drit da, sitter her 24/7 (på diskusjon.no) Det heter høvla nok til å forstå at det finnes annet i livet som er viktigere.. Snap* 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 9 stk., 11. stk vist du utvider begrepet "høvla over", men nå går jeg snart inn i det 4. året med fruen så det har roet seg betraktelig de siste årene Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 9 stk., 11. stk vist du utvider begrepet "høvla over", men nå går jeg snart inn i det 4. året med fruen så det har roet seg betraktelig de siste årene Må man sortere? F.eks hvor mange man har høvla over mens man har hatt frue? Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Måtte gå en runde med meg selv og kom frem til at det er 16stk (Hvis ikke det er noen jeg har glemt. Herregud.) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 F.eks hvor mange man har høvla over mens man har hatt frue? Haha, for håpe det ikke er så mye mer enn 1 (men nå skal ikke jeg være moral politiet ). Lenke til kommentar
Sopps Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Ja, det er jo også noe å være stolt over I guess Er ikke stolt over det, men er jo ingenting å skamme seg over at man er glad i sex så fint at du vi alle kan finne navnet ditt da. jeg har også mob nr ditt. det er heller ikke lang vei til deg heller. bare å ta kontakt som du sa, ingenting å skamme seg over at man er glad i sex. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Usikker på hvor langt telleren har kommet, men +1 nå iallefall. Kan se ut som at denne varer! Lenke til kommentar
Sopps Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 (endret) Usikker på hvor langt telleren har kommet, men +1 nå iallefall. Kan se ut som at denne varer! hun blir vell trollbundet med teksten under postene mine. Komplett elektroinstallasjon ombord i skip. PSV, OCV, offshore, seismikk, juice og kjemikalietanker osv, er min hverdag skal si at det trekker. høvelen er alltid med ombord også barberhøvelen. den kan brukes til mye. ikke bare skrelle kabel kan den, men den kan gjøre den deilige mer sexy. Endret 18. januar 2012 av Sopps Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Usikker på hvor langt telleren har kommet, men +1 nå iallefall. Kan se ut som at denne varer! Blond, brunette, rødtopp eller albino? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 så fint at du vi alle kan finne navnet ditt da. jeg har også mob nr ditt. det er heller ikke lang vei til deg heller. bare å ta kontakt som du sa, ingenting å skamme seg over at man er glad i sex. Stalker much? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg