Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor mange har du høvla over?

korehoret

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må jo ha vært som å ha seg med en takrenne!

Hvor mange man har liggi med har veldig lite med utvidelse av musa og gjøre. Da man som regel har mye mer sex i ett forhold enn utenfor :)

Pluss at skjeden er omgitt av muskler. Og som de fleste andre muskler blir de ikke slappere av å bli brukt. :roll:

Synes du heller kan se på det som en strikk som blir tøyd ut. Noen få ganger og *twang* den spretter tilbake, men lenge nok av noe stort nok så må du sette opp bærebjelker for at ikke hele gria skal kollapse.

Jenta kan faktisk bli trangere etter en graviditet. "Som å ta jomfrudommen på nytt" var det en som sa.

Lenke til kommentar

Er 36, ukysset og jomfru. Har ikke "høvlet" over en eneste en. Ingen som vil ha meg. Syntes dere som har hatt sex ofte undervudrer/ikke tenker på hvor heldige dere er som faktisk opplever at noen faktisk VIL HA sex med dere! Helt frivillig! Heldiggriser!Postet av anonym: bb9cad6258c3df897145051a08141dc1

Hvorfor? Ikke for å være slem, men er du stygg? Asosial? Mobboffer? What why?

Ser helt normal ut - men var veldig sjenert siden ungdommen og har aldri hatt venner. Led av lettere schizofreni inntill nylig. Trodde at jeg "sendte ut" alle tankene mine slik at alle kunne lese de -veldig slitsomt. Bare satt på rommet og spilte data.

Var veeldig forelsket i en jente i klassen min på ungdomsskolen, Cathrine. Hun var den peneste, men ikke no bimbo. Hun var sjenert hun og. Jeg brant inne med det. Sa aldri no til henne, fortalte ikke til familie eller noen. Var ikke smart/vågal nok til å ta kontakt med henne - så jeg led meg gjennom det helt til jeg flyttet til Bergen med familien.

Tror nok jeg fremdeles er den lille gutten som sitter bakerst i klasserommet og ser på Cathrine. Har ikke vært forelsket etter det, har ingen "nye" minner å erstatte det med, så det er ikke rart at det forstatt sitter i systemet.

Så folk som sier at det er litt av en bragd å være 36 og fortsatt være jomfru sier jeg dette - FEIL, det er kjempelett. Bare å holde seg inne på gutterommet sitt deg og spille data.

Nå føler jeg meg utgått på dato og at det er for sent. Er veldig vondt å tenke på at det har gått 22 ÅR siden jeg var 16 - og er fortsatt venneløs, ukysset og jomfru.

Føler at siden den fantastiske ungdomstiden er forbi - hva er vitsen da? Alle seksuelle og romantiske følelser idag er som dårlige ekko sammenlignet med ungdommen min. I ungdommen føler man alt mye sterkere - så derfor er det på en måte for sent å debutere nå. Alt er blitt redusert, utvannet.

Som Bilbo sa i Ringenes Herre: "Jeg føler meg gammel... som smør, der er blevet skrabet ud over alt for meget brød.

http://www.youtube.com/watch?v=qH5uFh1GZfk#movie_player

Postet av anonym: bb9cad6258c3df897145051a08141dc1

• Liker 2
Lenke til kommentar

Forhold kommer og går. Er man alene, så er man alene og det hjelper ikke hvor mange forhold man har hatt tidligere. Se fremover, ikke tilbake. Den som ser bakover dømmer seg seg selv til å ikke få noe mer. Man kan ikke leve i fortiden enten den var god eller dårlig. Se kun forover og gjør mest mulig hver dag for at morgendagen skal bli best mulig. Hver dag er en mulighet til å få det bedre i morgen.

Endret av BadCat
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Er 36, ukysset og jomfru. Har ikke "høvlet" over en eneste en. Ingen som vil ha meg. Syntes dere som har hatt sex ofte undervudrer/ikke tenker på hvor heldige dere er som faktisk opplever at noen faktisk VIL HA sex med dere! Helt frivillig! Heldiggriser!Postet av anonym: bb9cad6258c3df897145051a08141dc1

Hvorfor? Ikke for å være slem, men er du stygg? Asosial? Mobboffer? What why?

Ser helt normal ut - men var veldig sjenert siden ungdommen og har aldri hatt venner. Led av lettere schizofreni inntill nylig. Trodde at jeg "sendte ut" alle tankene mine slik at alle kunne lese de -veldig slitsomt. Bare satt på rommet og spilte data.

Var veeldig forelsket i en jente i klassen min på ungdomsskolen, Cathrine. Hun var den peneste, men ikke no bimbo. Hun var sjenert hun og. Jeg brant inne med det. Sa aldri no til henne, fortalte ikke til familie eller noen. Var ikke smart/vågal nok til å ta kontakt med henne - så jeg led meg gjennom det helt til jeg flyttet til Bergen med familien.

Tror nok jeg fremdeles er den lille gutten som sitter bakerst i klasserommet og ser på Cathrine. Har ikke vært forelsket etter det, har ingen "nye" minner å erstatte det med, så det er ikke rart at det forstatt sitter i systemet.

Så folk som sier at det er litt av en bragd å være 36 og fortsatt være jomfru sier jeg dette - FEIL, det er kjempelett. Bare å holde seg inne på gutterommet sitt deg og spille data.

Nå føler jeg meg utgått på dato og at det er for sent. Er veldig vondt å tenke på at det har gått 22 ÅR siden jeg var 16 - og er fortsatt venneløs, ukysset og jomfru.

Føler at siden den fantastiske ungdomstiden er forbi - hva er vitsen da? Alle seksuelle og romantiske følelser idag er som dårlige ekko sammenlignet med ungdommen min. I ungdommen føler man alt mye sterkere - så derfor er det på en måte for sent å debutere nå. Alt er blitt redusert, utvannet.

Postet av anonym: bb9cad6258c3df897145051a08141dc1

Har du vært ho psykiater? Hvordan er du online når du snakker med folk (tenker på wow osv). Redd for å ikke bli godkjent/godtatt blandt folk? Veldig enkelt å si det, men er "bare" å hoppe i det. Det skader ingen, og du har ingenting å tape på det. Har en kompis som er ganske lik deg virker det som, litt redd for at han kommer til å ende opp alene og uten sosiale kontakter.

Lenke til kommentar

Jeg har høvla over en person. Første gangen jeg hadde sex var akkurat idet vi gikk inn i det nye årtusenet. 31 Desember 1999, nøyaktig ved midnatt så lå vi i senga med forskjellige vin typer vi hadde kjøpt inn, champagne, peach channei, galiano og andre typer drikk. Så hadde vi sex 5-6 ganger fra midnatt til 5 om morgenen.

Postet av anonym: 4c8a7a3afefcb45c2e7df325bfd635e9

• Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg har høvla over en person. Første gangen jeg hadde sex var akkurat idet vi gikk inn i det nye årtusenet. 31 Desember 1999, nøyaktig ved midnatt så lå vi i senga med forskjellige vin typer vi hadde kjøpt inn, champagne, peach channei, galiano og andre typer drikk. Så hadde vi sex 5-6 ganger fra midnatt til 5 om morgenen.

Postet av anonym: 4c8a7a3afefcb45c2e7df325bfd635e9

Så du høvla over noen når du var 4?

Endret av Zlatan92
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

8 gutter. på en periode på 1 og et halvt år. Jada, mange. Men de første fem var å løp av de 5 første mnd da. de tre andre er spredt ut på et år, hvor 2 av de bare skjedde en gang i fylla.

Mista jomfrudommen når jeg var 14, det forklarer vell alt. Er 16 nå.

Endret av Solch
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...