Petter Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Imellom 8-10 tror jeg. Lenke til kommentar
Pjassop Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Må jo ha vært som å ha seg med en takrenne! Hvor mange man har liggi med har veldig lite med utvidelse av musa og gjøre. Da man som regel har mye mer sex i ett forhold enn utenfor Pluss at skjeden er omgitt av muskler. Og som de fleste andre muskler blir de ikke slappere av å bli brukt. Synes du heller kan se på det som en strikk som blir tøyd ut. Noen få ganger og *twang* den spretter tilbake, men lenge nok av noe stort nok så må du sette opp bærebjelker for at ikke hele gria skal kollapse. Jenta kan faktisk bli trangere etter en graviditet. "Som å ta jomfrudommen på nytt" var det en som sa. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Er 36, ukysset og jomfru. Har ikke "høvlet" over en eneste en. Ingen som vil ha meg. Syntes dere som har hatt sex ofte undervudrer/ikke tenker på hvor heldige dere er som faktisk opplever at noen faktisk VIL HA sex med dere! Helt frivillig! Heldiggriser!Postet av anonym: bb9cad6258c3df897145051a08141dc1 Hvorfor? Ikke for å være slem, men er du stygg? Asosial? Mobboffer? What why? Ser helt normal ut - men var veldig sjenert siden ungdommen og har aldri hatt venner. Led av lettere schizofreni inntill nylig. Trodde at jeg "sendte ut" alle tankene mine slik at alle kunne lese de -veldig slitsomt. Bare satt på rommet og spilte data. Var veeldig forelsket i en jente i klassen min på ungdomsskolen, Cathrine. Hun var den peneste, men ikke no bimbo. Hun var sjenert hun og. Jeg brant inne med det. Sa aldri no til henne, fortalte ikke til familie eller noen. Var ikke smart/vågal nok til å ta kontakt med henne - så jeg led meg gjennom det helt til jeg flyttet til Bergen med familien. Tror nok jeg fremdeles er den lille gutten som sitter bakerst i klasserommet og ser på Cathrine. Har ikke vært forelsket etter det, har ingen "nye" minner å erstatte det med, så det er ikke rart at det forstatt sitter i systemet. Så folk som sier at det er litt av en bragd å være 36 og fortsatt være jomfru sier jeg dette - FEIL, det er kjempelett. Bare å holde seg inne på gutterommet sitt deg og spille data. Nå føler jeg meg utgått på dato og at det er for sent. Er veldig vondt å tenke på at det har gått 22 ÅR siden jeg var 16 - og er fortsatt venneløs, ukysset og jomfru. Føler at siden den fantastiske ungdomstiden er forbi - hva er vitsen da? Alle seksuelle og romantiske følelser idag er som dårlige ekko sammenlignet med ungdommen min. I ungdommen føler man alt mye sterkere - så derfor er det på en måte for sent å debutere nå. Alt er blitt redusert, utvannet. Som Bilbo sa i Ringenes Herre: "Jeg føler meg gammel... som smør, der er blevet skrabet ud over alt for meget brød. http://www.youtube.com/watch?v=qH5uFh1GZfk#movie_player Postet av anonym: bb9cad6258c3df897145051a08141dc1 2 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Forhold kommer og går. Er man alene, så er man alene og det hjelper ikke hvor mange forhold man har hatt tidligere. Se fremover, ikke tilbake. Den som ser bakover dømmer seg seg selv til å ikke få noe mer. Man kan ikke leve i fortiden enten den var god eller dårlig. Se kun forover og gjør mest mulig hver dag for at morgendagen skal bli best mulig. Hver dag er en mulighet til å få det bedre i morgen. Endret 4. oktober 2011 av BadCat 6 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Er 36, ukysset og jomfru. Har ikke "høvlet" over en eneste en. Ingen som vil ha meg. Syntes dere som har hatt sex ofte undervudrer/ikke tenker på hvor heldige dere er som faktisk opplever at noen faktisk VIL HA sex med dere! Helt frivillig! Heldiggriser!Postet av anonym: bb9cad6258c3df897145051a08141dc1 Hvorfor? Ikke for å være slem, men er du stygg? Asosial? Mobboffer? What why? Ser helt normal ut - men var veldig sjenert siden ungdommen og har aldri hatt venner. Led av lettere schizofreni inntill nylig. Trodde at jeg "sendte ut" alle tankene mine slik at alle kunne lese de -veldig slitsomt. Bare satt på rommet og spilte data. Var veeldig forelsket i en jente i klassen min på ungdomsskolen, Cathrine. Hun var den peneste, men ikke no bimbo. Hun var sjenert hun og. Jeg brant inne med det. Sa aldri no til henne, fortalte ikke til familie eller noen. Var ikke smart/vågal nok til å ta kontakt med henne - så jeg led meg gjennom det helt til jeg flyttet til Bergen med familien. Tror nok jeg fremdeles er den lille gutten som sitter bakerst i klasserommet og ser på Cathrine. Har ikke vært forelsket etter det, har ingen "nye" minner å erstatte det med, så det er ikke rart at det forstatt sitter i systemet. Så folk som sier at det er litt av en bragd å være 36 og fortsatt være jomfru sier jeg dette - FEIL, det er kjempelett. Bare å holde seg inne på gutterommet sitt deg og spille data. Nå føler jeg meg utgått på dato og at det er for sent. Er veldig vondt å tenke på at det har gått 22 ÅR siden jeg var 16 - og er fortsatt venneløs, ukysset og jomfru. Føler at siden den fantastiske ungdomstiden er forbi - hva er vitsen da? Alle seksuelle og romantiske følelser idag er som dårlige ekko sammenlignet med ungdommen min. I ungdommen føler man alt mye sterkere - så derfor er det på en måte for sent å debutere nå. Alt er blitt redusert, utvannet. Postet av anonym: bb9cad6258c3df897145051a08141dc1 Har du vært ho psykiater? Hvordan er du online når du snakker med folk (tenker på wow osv). Redd for å ikke bli godkjent/godtatt blandt folk? Veldig enkelt å si det, men er "bare" å hoppe i det. Det skader ingen, og du har ingenting å tape på det. Har en kompis som er ganske lik deg virker det som, litt redd for at han kommer til å ende opp alene og uten sosiale kontakter. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Jeg har høvla over en person. Første gangen jeg hadde sex var akkurat idet vi gikk inn i det nye årtusenet. 31 Desember 1999, nøyaktig ved midnatt så lå vi i senga med forskjellige vin typer vi hadde kjøpt inn, champagne, peach channei, galiano og andre typer drikk. Så hadde vi sex 5-6 ganger fra midnatt til 5 om morgenen. Postet av anonym: 4c8a7a3afefcb45c2e7df325bfd635e9 4 Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Jeg har høvla over en person. Første gangen jeg hadde sex var akkurat idet vi gikk inn i det nye årtusenet. 31 Desember 1999, nøyaktig ved midnatt så lå vi i senga med forskjellige vin typer vi hadde kjøpt inn, champagne, peach channei, galiano og andre typer drikk. Så hadde vi sex 5-6 ganger fra midnatt til 5 om morgenen. Postet av anonym: 4c8a7a3afefcb45c2e7df325bfd635e9 Så du høvla over noen når du var 4? Endret 4. oktober 2011 av Zlatan92 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Så du høvla over noen når du var 4? Sjekk signaturen. AnonymDiskusjon er en virtuell bruker opprettet av administratorene som alle anonymiserte innlegg kobles til i stedet for den egentlige brukeren 1 Lenke til kommentar
TheClown Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 (endret) 9 jenter fordelt på 3 år, er det mye? |edit| 7 av dem det siste året, er det mye? Endret 15. oktober 2011 av TheClown Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 9 jenter fordelt på 3 år, er det mye? |edit| 7 av dem det siste året, er det mye? Nop. 1 Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 én, og hun var ikke spesielt pen. 7 Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 15. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2011 én, og hun var ikke spesielt pen. lol Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 9 jenter fordelt på 3 år, er det mye? |edit| 7 av dem det siste året, er det mye? For meg, men sikkert ikke mange. Er som å trille terning. 2 Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) Slettet Endret 16. november 2013 av Lyspaere 5 Lenke til kommentar
Populært innlegg Auto Asmodeus Skrevet 20. oktober 2011 Populært innlegg Del Skrevet 20. oktober 2011 Godt over 60, men fint lite stolt av historien bak.. Mista dyden relativt seint, som 17-åring, men var såpass heldig at det var med en jente jeg hadde vært forelska i siden barneskolen og vi gjorde det utendørs rett ved Stavern skjult i noen busker ved havet. Vil alltid huske dette som noe av det mest romantiske ever - vi er fortsatt venner i dag.. Min utrolig dårlige selvtillit på tross av den fantastiske debuten (ble mobba masse på barne-og ungdomsskolen) gjorde at jeg måtte få bekreftelser hele tiden på at jeg hadde draget og kunne score damer. Dette gikk opp for meg relativt fort etter debuten da sex ble et skikkelig kick for meg og jeg følte at jeg var kongen på haugen for en gangs skyld. Ble vel avhengig. Den gang så jeg litt over gjennomsnittet pen ut (etter hva venner av meg forteller meg i dag når de ser bilder av meg fra den gang, og egentlig hva jeg selv kan bedømme, men det er jo litt vanskelig å se sånt på seg selv...), men hadde noen mørke øyne veldig mange jenter falt pladask for, god sans for humor (viktig å få damene til å le), selvironi og masse sjarm. Effektive sjekkevåpen som jeg utnyttet i stor grad da jeg forsto teknikkene, og videreutviklet dem. Mange av damene hadde ikke sjangs. Utover 20-årene jobbet jeg i utelivsbransjen i Oslo og pulte alt jeg kom over. Alkohol og dop var aldri langt unna og en helg kunne jeg konsumere 4 flasker vodka og 20 gram kokain. Pådro meg det ene og det andre (heldigvis ikke de store sykdommene), og noen av damene var så stygge at jeg ikke hadde tatt i dem med en tang en gang i edru tilstand. Kan sverge på at en av dem likna på en barndomskompis av meg, men jeg var likeglad - bekreftelse på at noen likte meg veide tyngre enn hva jeg dytta pikken min inn i. Det var en eks av meg som kunne tvinne meg rundt lillefingeren, men jeg hadde nok litt makt over henne også, så hun hadde jeg sex med titt og ofte selv om jeg var i et annet forhold. Tror jeg var utro med henne igjennom minst 6-7 andre forhold og hun i 2.. Vi var i en ond sirkel som varte noen år. En gang dro jeg fra byen og hjem til henne og pulte. Deretter dro jeg til dama til en kompis og pulte henne fordi hun hadde krangla med kompisen min (vi er ikke venner i dag, hverken hu dama eller kompisen min), for så å dra hjem til daværende dama og pulte henne. Så lavt sank jeg til tider.. Dreit i om jeg var utro, lå med lillesøsteren til en annen kompis, flere av venninnene til søsteren min og var veldig nærme å ta mora til en annen i vennegjengen (faen egentlig at det ikke gikk når jeg tenker meg om - det hadde vært episk). Å leve som dette er veldig slitsomt, og jeg følte meg ofte tom, ego, dust og ikke noe bedre i det hele tatt etter å ha fått det jeg ville ha. Jeg ville egentlig ha et forhold og bli en familiemann, men hver gang jeg ante interesse hos det andre kjønn så bar det rett hjem, inn i bilen eller ned på dass på utestedet vi var på og pulte som kaniner. Etter sexen mista jeg interessen for dama fordi jeg syntes hun var billig og jeg kunne ikke respektere henne. (totalt selvforskyldt syk tankegang, jeg vet, så ikke skyt meg ). Sånn fortsatte det til jeg kom i midten av 20-årene. På en måte ville jeg "komme meg videre" og bli familiemann og å få en slutt på selvhevdelsesproblemene mine, men på en annen måte så er jeg gutt og hadde sterke behov. Til slutt måtte jeg prioritere og ta et valg. Jeg fant bare en løsning på problemet (for dette begynte å bli problematisk): Jeg måtte ta avstand fra sex. I starten gikk det ikke, men jeg fant ut at jeg følte noe helt annet for jenter jeg ikke hadde nedlagt, hadde masse interesse for dem, og koste meg max i dems nærvær samtidig som jeg til slutt klarte å få inn i hjernen min at de likte å være sammen med meg som den jeg er, så jeg anstrengte meg hardt for at det ikke skulle skje noe sexytime med damene. Etter to ødelagte forsøk klarte jeg endelig å være sammen med en jente i tre måneder før vi hadde oss. På toppen av det hadde det vært tørke så jeg var kanskje inne i min 5 måned uten sex.. DET var intenst og helt sikkert sånn vi egentlig skal føle oss når vi puler. Når jeg tenker meg om så tror jeg ikke at jeg hadde følt sånn siden Stavern... I dag, 7 år etter dette, er jeg fortsatt sammen med denne dama, har to nydelige barn og verdens flotteste samboer. Følger minstemann i barnehagen, deltar på dugnad og koser meg på turer med hunden. Kunne aldri tenkt meg til min gamle levemåte, og alt jeg har gjort tidligere får være historie og erfaring. Ikke stolt av mye av det jeg har gjort, men jeg er glad jeg kom ut av det og skjerpa meg. Hadde jeg fortsatt med alko, koka, pulelivet nå som jeg er over 30 er jeg ikke sikker på at jeg hadde vært i live eller om jeg hadde ligget i rennesteinen en plass. I beste fall hadde bare kølla mi falt av.. Håper dette er til hjelp for noen, det var godt å få det ut. 30 Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Du fikk et pluss av meg Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Haha, herlig innlegg! 2 Lenke til kommentar
Solch Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 (endret) 8 gutter. på en periode på 1 og et halvt år. Jada, mange. Men de første fem var å løp av de 5 første mnd da. de tre andre er spredt ut på et år, hvor 2 av de bare skjedde en gang i fylla. Mista jomfrudommen når jeg var 14, det forklarer vell alt. Er 16 nå. Endret 2. november 2011 av Solch Lenke til kommentar
TMB Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 http://www.youtube.com/watch?v=WWi3jGyyfRY Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg