DeadManWalking Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 http://www.imdb.com/title/tt0387808/ Private Joe Bauers, the definition of "average American", is selected by the Pentagon to be the guinea pig for a top-secret hibernation program. Forgotten, he awakes 500 years in the future. He discovers a society so incredibly dumbed-down that he's easily the most intelligent person alive. Hvem hadde trodd. Det er ikke naturen, asteroider eller sykdom som blir vår undergang. Det er dumme kåte mennesker. Lenke til kommentar
Yoshii Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Som selv dyr har kontroll over ? så nu er vi ikke dyr engang lenger ? Masse lidenskap og romantikk her iværtfall Lenke til kommentar
AnonymGjest Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Småfeit gjør ikke noe da bare hun ikke er Smellfeit liksom, sånn som hun er på det bildet synes jeg ho er kjempe deilig men jeg liker jo ikke markerte kropper da i det hele tatt, nummer 1 bildet du posta va i grenseland for min del. Vel, er enig i at hun i det første bildet var litt i overkant trent. De to bildene var ment som to ekstrempunkter for min del. Ikke mer macho enn den første, og ikke feitere enn den siste ^^ Det samme gjelder personligheten. Ikke for beskjeden, men heller ikke for utadvent. Altså ikke en fjortiss som skriker og hyler og tar større plass enn resten av forsamlingen tilsammen! Jeg lurer forsåvidt også på hva du mener med slut. Hvis du mener at hun ikke er redd for å utforske seksuelt, så må du ikke tro at jomfruer ikke er interesserte i å ha det gøy. Det er direkte feil. Mener du derimot at du liker at kjæresten din har hatt mange gutter før og/eller at hun knuller på andre i tillegg til deg, så er jeg så uenig som et menneske kan få blitt. Purity FTW! Hehe hun siste finnes jo ikke feit. Dog går det vel på hva man definerer som feit men selv synes jeg hun ikke er feit. Lenke til kommentar
Yoshii Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Ja ikke sant, hun va ikke feit, fikk faktisk veldig lyst på en sånn der, hehe, håper neste jenta våres ser sånn ut Lenke til kommentar
Penance Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Jeg har blitt høvla over av 19 gutter/menn og så har jeg tatt 3 jenter. Jeg er 24 år og har vært seksuelt aktiv i 8 år. Hadde en litt ..utsvevende livsstil en periode og fikk opp antallet med noen ONS, som jeg i ettertid fant ut ikke var noe for meg. Jaja, gjort er gjort! 4 Lenke til kommentar
Yoshii Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Nice penance, jeg vil personlig ikke stoppe og hore enda, spillet har nettopp begynt for min del Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Nice penance, jeg vil personlig ikke stoppe og hore enda, spillet har nettopp begynt for min del Høres ut som du har tenkt å prøve ut det meste av kjønnssykdommer... Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Jeg har blitt høvla over av 19 gutter/menn og så har jeg tatt 3 jenter. Jeg er 24 år og har vært seksuelt aktiv i 8 år. Hadde en litt ..utsvevende livsstil en periode og fikk opp antallet med noen ONS, som jeg i ettertid fant ut ikke var noe for meg. Jaja, gjort er gjort! Du har bare hatt 2,75 i året siden du ble seksuelt aktiv. Absolutt ikke ille 3 Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 21 år, har hatt meg med 4 forskjellige jenter, 2 av disse lange forhold. Nr 3 var med en jente jeg visste likte meg, uten at jeg likte henne noe særlig. Jeg var full, hun edru. Nr 4 var ONS. Har hatt seksuell kontakt (tmz's definisjon) med flere jenter, og syns det er frustrerende å ligge der uten at det blir noe høvling. Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 "Høvla" over 3 stk. Di 2 første var bare 2 forhold som gikk i dass. Har vært i et forhold i 6 år nå så har ikke planer om å høvle over noen uten om dama mi Lenke til kommentar
Gjest Jente18 Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Jeg er en jente på 18, og jeg har hatt sex med 36 stk, 30 gutter og 6 jenter, og sjemmes ikke over det Og til deg som sier det er bedre med 20 forhold enn 10 ONS, hehe, tenk da på hvor mange ganger de 20 partnerne har vært inni jenta, nei, huff, ville heller valgt hun med de 10 ONS'ene 9 Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Ingenting å skjemmes over så lenge du er ærlig om den personen du er. Problemet kommer hvis du treffer en fyr du liker og lyger om hvordan du har vært før. Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Jepp. Og sånn som dette kommer fram vist du ikke sier det selv. Litt pinlig at du på en date med drømmefyren kan treffe på 20 stykker som har vært i buksen på deg. Haha. Patetisk. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Mange løse folk her gitt! Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Mange løse folk her gitt! Neida! Vi er bare mindre fordomsfulle og diskriminerende mot andre folk 5 Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Hva mener du med det, Sebbe? At dere har lavere standard? 2 Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Spørs hva du måler standard i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg