nnys Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Haha. Må nesten le litt av innleggene i tråden. Lukter mye ljuging lang vei. Uansett, hadde jeg fått vite at min framtidige kjæreste har ligget med en haug av jenter, så hadde jeg blitt direkte uvel og kvalm. Heller en jomfru eller en som kun har ligget med noen få stk., enn en som har vært ganske løs tidligere. Just sayin'. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 At alle juger på seg tror jeg ikke noe på. Greit nok at jomfruer kanskje juger på seg litt, men man skjønner det fort. Har selv hatt sex med 5 jenter, seksuell kontakt med kanskje rundt 30 stk, så ser ikke på det som alt for usansynelig at noen har "høvla" over 30-40stk om man ikke er så nøye på det. Selv prøver jeg å ikke ha one night stands eller ta hva som helst som er tilgjengelig, men skal innrømme at jeg har gått på en smell jeg også. Hva mener du med seksuell kontakt? Lenke til kommentar
Jonta Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Hva mener du med seksuell kontakt? ..Roting?Et enda vagere begrep altså? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg tolka det som andre seksuelle aktiviteter enn penetrering. Som f.eks å gå ned på hverandre eller fingring/ronking. Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Spørs. Om nå f.eks noen er utro fordi dem har "rotet" med noen på en fest så vil jeg tolke det som utelukkende kyssing. Har de gått ned på hverandre så har de gått til sengs sammen, noe som for min del teller som sex. Sex trenger ikke involvere penetrering. Lenke til kommentar
SAved Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 20 år og har kun ligget med 1 jente. Fy til dere som syntes det er skrytemateriale at dere har "Høvla" over så og så mange... Stolt over at jeg kun har ligget med 1 jeg 4 Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Hva mener du med seksuell kontakt? ..Roting?Et enda vagere begrep altså? Eh nei? Hvor gammel er du? 70? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Hva mener du med seksuell kontakt? ..Roting?Et enda vagere begrep altså? Eh nei? Hvor gammel er du? 70? nei, roting betyr meget forskjellige ting, fra landsdel til landsdel! 2 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Sex trenger ikke involvere penetrering. Fullt klar over det, men når han da sier at han har hatt "seksuell kontakt" tolker jeg det til at han mener sex uten penetrering. Da det er veldig mange som ikke vil definere det som sex. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 20 år og har kun ligget med 1 jente. Fy til dere som syntes det er skrytemateriale at dere har "Høvla" over så og så mange... Stolt over at jeg kun har ligget med 1 jeg Do-gooders, you got to hate the do-gooders... 1 Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 nei, roting betyr meget forskjellige ting, fra landsdel til landsdel! Yupyup, der jeg kommer fra kan roting gå helt opp til oralsex. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 nei, roting betyr meget forskjellige ting, fra landsdel til landsdel! Yupyup, der jeg kommer fra kan roting gå helt opp til oralsex. møtt enkelte som sier roting er sex med en du ikke har planer med eller en du har lyst på, noen steder betyr det heftig klining osv.... 1 Lenke til kommentar
Gjest gjest Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Hvordan reagerer folket her hvis man har knullet noen man i ettertid ikke ville knullet? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Det hadde ikke vært noe unikt for deg å angre på en sexpartner, om det er det du tenker på. Det er en del som har gått på en smell eller to. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 @gjest. Spist er spist. Hjort er hjort. Knullet er knullet! Helt ærlig, du får ikke gjort noe med det, så why care? Nå sier ikke jeg at jeg fyrer børsa på alt jeg ser, men når det først har skjedd, så er det ikke stort å gjøre med saken. Evt. så må man igangsette skadebegrensning. Sørg for at kjærester ikke får vite om det, kutt kontakt med damen(hvis det er aktuelt) og lev videre^^ Lenke til kommentar
Erav Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Haha. Må nesten le litt av innleggene i tråden. Lukter mye ljuging lang vei. Uansett, hadde jeg fått vite at min framtidige kjæreste har ligget med en haug av jenter, så hadde jeg blitt direkte uvel og kvalm. Heller en jomfru eller en som kun har ligget med noen få stk., enn en som har vært ganske løs tidligere. Just sayin'. Synd de sjeldent ikke ser ut i måneskinn da Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) I beg to differ! Det er mulig at jeg bare hadde noe så inniforjævlig mye flaks, men her er historien om ei jente som faktisk var både "ubrukt" og av høy kvalitet! Må starte med å si at jeg er en "rumpemann", og liker veltrente og slanke jenter. Tar heller en slik enn en slik Mulig jeg er snål da, men thats just me. Ihvertfall, da jeg gikk på videregående(som ikke er lenge siden), møtte jeg en jente som hadde alt. Hun var morsom, veltrent, sosial, selvsikker, flørtende, og best av alt: jomfru. Når jeg klarte å kjempe meg igjennom "anti-slut-defence"-en hennes, og fikk testet ut maskinvaren, ble jeg virkelig ikke skuffet. Jeg jakta i over et halvt år før fikk prøvekjørt ferrarien, men det var virkelig verdt det! Det er akkurat som folk som verdsetter skikkelige biler. Det er verdt å jobbe hardt som fy om en får kjøre diablo, i forhold til å kun ta til takke med en Ford Fokus(med mindre det er en RS da (^|^) EDIT: Men generelt sett har du rett. Det er som oftest en grunn til at de ikke har ligget med så mange! He he he ^^ Endret 9. desember 2010 av conflict Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Herregud, så forkastelig. 1 Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Fuck jomfruer, sluts er gode, ville og skittne i senga 7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg