DeadManWalking Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 ONS er når man på impuls blir med noen hjem eller til egnet sted (bakgård, toalett, bak noen busker) og har seksuell kontakt. Klart nå ? Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 ONS er når man på impuls blir med noen hjem eller til egnet sted (bakgård, toalett, bak noen busker) og har seksuell kontakt. Klart nå ? Jepp, fikk bare særs artige bilder i hodet Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Det går helt fint hvis damen bøyer seg forover, men kanskje best å holde på innendørs på denne årstiden. Husk å ta bort blader før hun tar på seg trusa etter en hyrdestund bak en busk. Einebærbusk anbefales ikke. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Digg å få noe varmt og vått rundt staken når det er kaldt ute! Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Digg å få noe varmt og vått rundt staken når det er kaldt ute! Er ikke så verst å være i andre enden heller! Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Tja, det spørs når frosten biter i rompa men er man kåt så er det kanskje ikke noe man bryr seg om. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Tja, det spørs når frosten biter i rompa men er man kåt så er det kanskje ikke noe man bryr seg om. De fleste sanser og fornufter forsvinner jo i akten! Også en fordel med å være gutt, man trenger bare å åpne smekken og lempe ut utstyret (som tross alt skal inn i varmen igjen) Mens jenta må blotte mye mer, og i med at vi gutter er kravstore, må toppen også av. Pupper skal nytes! Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Det er jo samme om det er kaldt, er jo tidenes varmekilde, har dere ikke sett film eller!??! Lenke til kommentar
Gjest nonsteroid Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Har ikke høvla over noen! Derimot har jeg hatt deilig sex med mange. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 14 har jeg øvla over (har bare vært i et forhold) Lenke til kommentar
Hanemann Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 8 stk 4 av de forhold. Lenke til kommentar
Gjest Houseofsecrets Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Jeg er jente på 18 som har låget med 16 stykk. Har lest alle innleggene i denne tråden, så tipper at de fleste av dere ikke liker det. Jeg mener at jenter og gutter burde være likestilt når det kommer til sex, og få gjøre som de vil uavhengig av at man skal få et bedre eller dårligere rykte av det. Jeg er veldig flink til å skille mellom kjærlighet og sex. Sex kan være noe spesielt når man er sammen med noen man liker, eller det kan være bare sex. Ikke ta det så seriøst, det er bare et ligg. Ser egentlig ikke problemet så lenge man beskytter seg, gjør det man selv vil og at det ikke går negativt utover andre. Av de 16 har 2 vært seriøse forhold på 2 og 1 år, 4 ONS, 1 han jeg er kjæreste med nå og resten vært folk jeg har drevet på med i en kortere eller lengre periode. (Hver for seg altså). : p 5 Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 En jente jeg holdte på med en stund for noen måneder siden er nå oppe i 52 stk. Hun har nettopp fylt 19 år, og vært seksuelt aktiv i to år. Noen jenter er virkelig forskjellige Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Vil bare ha sagt det til mannfolk som tror at jenter synes det er drit digg at de har "høvla" over mange jenter: dette er feil. Man føler seg over hodet ikke spesiell når man bare er enda en i rekken. Jeg mener at det skal være noe spesielt, for man "gir" seg faktisk til en person på et vis, uten at jeg skal gå for mye inn på det. Det at man har pult mange fler enn noen andre, vil ikke nødvendigvis si at denne personen er noe flinkere enn andre i senga. For meg betyr det bare at den personen har enten et seriøst behov for å ha hatt mange i senga (konkurranseinnstinkt), eller at h*n blir veldig full veldig ofte, eller at h*n er halvveis i livet og ikke særlig fornøyd med noen av sine partnere. Ja, jeg er kanskje fordomsfull, men det er i alle fall min mening Selv har jeg bare hatt sex med... veldig få.. Lenke til kommentar
Hanemann Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) En jente jeg holdte på med en stund for noen måneder siden er nå oppe i 52 stk. Hun har nettopp fylt 19 år, og vært seksuelt aktiv i to år. En ny annen hver uke! Det er galskap, og gjør meg i grunn litt kvalm. Det at man har pult mange fler enn noen andre, vil ikke nødvendigvis si at denne personen er noe flinkere enn andre i senga. En person med 30+ ONS, men som aldri hatt noe varig seksuelt forhold med en og samme partner, tolker jeg som uerfaren i senga. Endret 2. desember 2010 av Hanemann 3 Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Jeg har vel høvla en del, men kun på en chick Har hatt samme dama i 4 og et halvt år nå ^^ 2 Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Jeg har vel høvla en del, men kun på en chick Har hatt samme dama i 4 og et halvt år nå ^^ That's rare Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Vil bare ha sagt det til mannfolk som tror at jenter synes det er drit digg at de har "høvla" over mange jenter: dette er feil. Man føler seg over hodet ikke spesiell når man bare er enda en i rekken. Jeg mener at det skal være noe spesielt, for man "gir" seg faktisk til en person på et vis, uten at jeg skal gå for mye inn på det. Det at man har pult mange fler enn noen andre, vil ikke nødvendigvis si at denne personen er noe flinkere enn andre i senga. For meg betyr det bare at den personen har enten et seriøst behov for å ha hatt mange i senga (konkurranseinnstinkt), eller at h*n blir veldig full veldig ofte, eller at h*n er halvveis i livet og ikke særlig fornøyd med noen av sine partnere. Ja, jeg er kanskje fordomsfull, men det er i alle fall min mening Selv har jeg bare hatt sex med... veldig få.. Jeg er veldig enig, og prøvde å si noe av det samme med min sarkastiske brunost-kommentar. Edit: Som nå har blitt moderert vekk. Jeg skrev noe sånt som: "Høvla hardt over en brunost her om dagen, var så digg det!" Endret 5. desember 2010 av Ajaco 1 Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Jeg har vel høvla en del, men kun på en chick Har hatt samme dama i 4 og et halvt år nå ^^ That's rare Heh, takk? Vel, det hadde sikkert vært konge å "høvla litt", men jeg har det så bra atm at det tenker jeg ikke over ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg