Niqābninja Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Kondom hjelper ikke mot oralsex. Og ja, man kan få std's via oralsex. Jeg er stor fan laci green på youtube. Go laci green. <3 n0O_o : Kjekt å høre! Du burde fortsatt sjekke deg sånn for sikkerhetsskyld. Finnes da beskyttelse man kan bruke under oralsex. (Ja, på jenter òg) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Jeg liker navnet på oralbeskyttelsen man skal bruke mens man holder på med jenter. Slikkelappen. Det høres ut som bil-lappen eller noe, bare for sex. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Ja Strengt tatt kan man vel bare bruke plastfolie og glidemiddel, men det er vel enda mindre hot igjen enn de en kan få fra Helsedirektoratet(?). Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Ja Strengt tatt kan man vel bare bruke plastfolie og glidemiddel, men det er vel enda mindre hot igjen enn de en kan få fra Helsedirektoratet(?). Plastfolie og glidemiddel? *Baksing med klær på sofaen* "Aah, jeg er så kåt på deg, la oss gå ut på soverommet" "Ja, jeg er bare nødt til å hente plastfolien på kjøkkenet først" 1 Lenke til kommentar
Nyskjerrigperen Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 6 stk. 1. ONS men endte opp å være med hverandre resten av sydenferien. (han fikk den ikke inn siden jeg var jomfru, men vi gjorde oralen) 2. kjæresten 3. en jeg holdt/holder på med 4. ONS 5. ONS snakker fremdeles sammen. 6. ONS (bare oral, han var for full) De tre siste på kort tid, noe jeg ikke er så veldig stolt over. Men som jente, nekter jeg å bli sett ned på fordi jeg også vil ha et åpent sexliv. Hvis en gutt hadde syns det var ekkelt at jeg hadde vært med fler enn de jeg har vært sammen med, så er det hans problem 4 Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Prøver du å rettferdiggjøre det for deg selv eller for de som leser innlegget ditt? Hvorfor vil aktivt gjøre noe du vet du kommer til å skamme deg over i ettertid? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Ja Strengt tatt kan man vel bare bruke plastfolie og glidemiddel, men det er vel enda mindre hot igjen enn de en kan få fra Helsedirektoratet(?). Plastfolie og glidemiddel? *Baksing med klær på sofaen* "Aah, jeg er så kåt på deg, la oss gå ut på soverommet" "Ja, jeg er bare nødt til å hente plastfolien på kjøkkenet først" Gågata, ja, jeg veit. Men hey, det beskytter mot lumske sykdommer. Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Prøver du å rettferdiggjøre det for deg selv eller for de som leser innlegget ditt? Hvorfor vil aktivt gjøre noe du vet du kommer til å skamme deg over i ettertid? Hvorfor skulle hun skamme seg over det? 1 Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Hvorfor skulle hun skamme seg over det? noe jeg ikke er så veldig stolt over. Det er mulig jeg har tolket den biten feil. Vi får vente å høre hva hun sier. Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Jeg er f.eks. ikke stolt over antallet mitt, men det er ikke noe jeg skammer meg over. Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 La meg snu spørsmålet da, hvorfor vil du gjøre noe du i ettertid ikke kommer til å være stolt over med fullt overlegg? Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 La meg snu spørsmålet da, hvorfor vil du gjøre noe du i ettertid ikke kommer til å være stolt over med fullt overlegg? Fordi man har lyst der og da, det er mer enn god nok grunn. Jeg gjør ikke bare ting jeg kommer til å være stolt over Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 (endret) La meg snu spørsmålet da, hvorfor vil du gjøre noe du i ettertid ikke kommer til å være stolt over med fullt overlegg? Hvor mye gjør man ikke i kampens hete, som man angrer etterpå? (trenger ikke å ha med sex å gjøre engang) Selv angrer jeg mer på det forholdet jeg gikk inn i med en dame som var både pakket med kvinnfolk-logikk og ikke minst manipulerende, enn alle mine ONS tilsammen Endret 24. november 2010 av Sebbe Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 6 stk. 1. ONS men endte opp å være med hverandre resten av sydenferien. (han fikk den ikke inn siden jeg var jomfru, men vi gjorde oralen) 2. kjæresten 3. en jeg holdt/holder på med 4. ONS 5. ONS snakker fremdeles sammen. 6. ONS (bare oral, han var for full) De tre siste på kort tid, noe jeg ikke er så veldig stolt over. Men som jente, nekter jeg å bli sett ned på fordi jeg også vil ha et åpent sexliv. Hvis en gutt hadde syns det var ekkelt at jeg hadde vært med fler enn de jeg har vært sammen med, så er det hans problem Hvor går egentlig grensen for et ONS/en ny partner? Er det tiss i tiss/rumpe, eller oralsex? Jeg teller kun med de som jeg har hatt samleie med. Hva er "normalt"? Lenke til kommentar
Nyskjerrigperen Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 La meg snu spørsmålet da, hvorfor vil du gjøre noe du i ettertid ikke kommer til å være stolt over med fullt overlegg? Det er ikke ALLTID man er like stolt over ting man har gjort. Jeg syns ikke det gjør noe at jeg har ONS, jeg bare er ikke stolt over tidsrommet det ble gjort på. Dette skjedde kanskje tre uker etter hverandre. En ONS en gang i blant er greit! 1 Lenke til kommentar
Nyskjerrigperen Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 6 stk. 1. ONS men endte opp å være med hverandre resten av sydenferien. (han fikk den ikke inn siden jeg var jomfru, men vi gjorde oralen) 2. kjæresten 3. en jeg holdt/holder på med 4. ONS 5. ONS snakker fremdeles sammen. 6. ONS (bare oral, han var for full) De tre siste på kort tid, noe jeg ikke er så veldig stolt over. Men som jente, nekter jeg å bli sett ned på fordi jeg også vil ha et åpent sexliv. Hvis en gutt hadde syns det var ekkelt at jeg hadde vært med fler enn de jeg har vært sammen med, så er det hans problem Hvor går egentlig grensen for et ONS/en ny partner? Er det tiss i tiss/rumpe, eller oralsex? Jeg teller kun med de som jeg har hatt samleie med. Hva er "normalt"? Det lurte jeg og litt på når jeg skrev det. Men jeg tok det med likevel siden vi faktisk var seksuelt innvolvert! selv om det ikke var "tiss-i-tiss". Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 ONS er når man på impuls blir med noen hjem eller til egnet sted (bakgård, toalett, bak noen busker) og har seksuell kontakt. Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Jeg forblir en romantiker. Det gjør sexen mer spesiell. Så kan resten av verden pule i busker med fremmede mennesker. 5 Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Jeg forblir en romantiker. Det gjør sexen mer spesiell. Så kan resten av verden pule i busker med fremmede mennesker. Waat.. I busker?^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg