eXtreme-501 Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Gutt 16, en person. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Jeg tar ikke så lett på sex, mener det hører til mellom to mennesker som elsker hverandre. Sex utenom forhold kan også gå an, men det blir egentlig litt rart. Er heterofil, men høres sikkert homo eller gammeldags ut når jeg sier noe sånt. Har iallefall fått det stempelet før. O.o åkeeei. Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 7. serr? på så kort tid? hvor ofte knuller du da? Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 7. serr? på så kort tid? hvor ofte knuller du da? Når jeg føler for det. Lenke til kommentar
Gjest Mann 24 Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Mann 24 vært seksuelt aktiv i 3 1/2 år. Har hatt 1 forhold, som varte 2 mnd. totalt 18 partnere. synes ærlig ikke det er mye for en såpass lang periode. MEN, at n0O_o, som fylte 14 for 1 mnd siden, har hatt 7 partnere. Det synes jeg er mye. opprettholder hun "tempoet" sitt, har hun hatt 49 partnere når hun runder 20 år. ganske drøyt.... Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 7. Er ikke du 14 år? Bare å sjekke profilen min det. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Skjønner at folk vegrer seg for å svare her når de får en slik skyllebøtte etter seg. Ta det opp ett annet sted. Bare svar antall og bli ferdig med det. Lenke til kommentar
dkny Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Det kan jo hende hun har brukt kondom hver gang. Om ikke, vel, lykke til. Må minne om at man ikke kan sjekke seg for livmorhalskreft-viruset HPV, eller, det er vanligvis ikke inkludert i testene for unge. Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Ved alle tilfeller har jeg brukt beskyttelse. Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) Kondom hjelper ikke mot oralsex. Og ja, man kan få std's via oralsex. Jeg er stor fan laci green på youtube. Go laci green. <3 n0O_o : Kjekt å høre! Du burde fortsatt sjekke deg sånn for sikkerhetsskyld. Endret 22. november 2010 av DeadManWalking Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Får passe deg, n0O_o. Lett for at rykter sprer seg og lager masse trøbbel. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Enig med McBitch. Har du først blitt stemplet som løs, er det vanskelig å bli kvitt ryktet. For å få presisert det: jeg kallte deg ikke løs. 1 Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 hun er jo tross alt 14, da er det kult å ha knullet mange gutter. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 hun er jo tross alt 14, da er det kult å ha knullet mange gutter. Er vel kanskje en ørliten mulighet for at hun har skrytt på seg en gutt eller fem, ja. 2 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Da foreslår jeg vi avslutter diskusjonen rundt n0O_os sexliv. Nye innlegg hvor dette er tema vil slettes og belønnes med advarsel.Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding. Lenke til kommentar
Alvorlig Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Alvorlig: Høres normalt ut det. Jeg er enig med deg. På en annen side så tror jeg ONS er vanskelig å unngå så sant man er normalt sosial. Da er jeg per din definisjon ikke normalt sosial. Forøvrig er jeg vel kanskje enig i det, jeg har litt utfordringer sosialt sett. Har hatt mine "sosiale perioder" hvor jeg har nærmest blitt omsvermet av mennesker, men det er lenge siden. Nå er jeg så deprimert og ensom at det sikkert lyser av meg. Går en del ut men har aldri i mitt liv hatt et ONS verken i forbindelse med fest eller byen. Ond sirkel å komme ut av. Skulle helst ønske jeg hadde hatt flere partnere. Jeg er ikke dårlig i senga, såvidt jeg har skjønt det, men har alltid ønsket litt mer variasjon å se tilbake på. Så hvis noen har noen bra tips for hvordan man "kommer seg utpå der", hadde jeg vært evig takknemlig Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Til dere som sier det er ekkelt å ha sex med ei jente som har hatt masse ONS, fordi folk har spermet osv inne i henne. Isåfall burde ei jente som har värt i et lengre forhold väre "ekklere", enn ei som har hatt 5-10 ONS. 3 Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Til dere som sier det er ekkelt å ha sex med ei jente som har hatt masse ONS, fordi folk har spermet osv inne i henne. Isåfall burde ei jente som har värt i et lengre forhold väre "ekklere", enn ei som har hatt 5-10 ONS. Touchè. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg