korehoret Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 (endret) Hvor mange har du høvla over? Endret 3. desember 2010 av korehoret 1 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 (endret) Tråden har vært opp til vurdering og takker være seriøse innlegg så får den lov til å leve videre. Faktisk nettop pga seriøsiteten på innleggene ble en stakkars veilder nøtt til å selvmoderere litt også faktisk Endret 25. september 2010 av Malvado 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg dkny Skrevet 24. september 2010 Populært innlegg Del Skrevet 24. september 2010 (endret) 2, og liker at det er få. Er jente, og gutter kan synes det er bra/dumt med jenter som har gjort det med få, bryr meg ikke, selv kunne jeg gjerne gjort det om til 0 om jeg kunne iom at ingen av dem er kjæresten min idag. Synes forøvrig det er maks turnoff med gutter som tenker at å ha høvla over mange er en bra ting. Hvordan skal det føles spesielt for jenta da?? Sannsynligvis har de en eller annen kjønnsykdom, som den utrolig vanlige HPV (gir livmorhalskreft) som det ikke finnes metoder gutter kan sjekke seg for. Smitter også gjennom svelget og kan gi kreft i svelg/munn. Den er så vanlig at det sies at i gjennomsnitt alle som har hatt seg med over 3 uten beskyttelse får en variant, men det er sjelden en farlig variant. Livmorhalskreftvaksina gir bare 70% beskyttelse mot kreften. Digg å kunne suge noen uten å tenke på at de kanskje har det. Ignorance is a bliss, dog. /bitch out!! :D Endret 24. september 2010 av dkny 25 Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Bra jenter ikke er løse. Når jeg får med en jente hjem og jeg prøver meg og hun sier "neei, vi kan ha det når vi har møttes en eller to ganger til", så sier jeg: "BRA! jeg liker jenter som deg". Hvor ekkelt er det ikke å dyppe'n i samme hull som 90 andre har gjort før deg? Kanskje 4 stykker den siste uke.. Nei takk! Selv har jeg feid over 11-12 stk, og vært i to lengre forhold, siste varte i 15 mnd. 4 Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Har vært med 4 jenter. Første var kjæresten min. Andre var ei jeg kjente fra oslo som jeg hadde en one night stand med. Tredje var en one night stand jeg hadde mens jeg var på russefest i Åre. Fjerde var med ei som jeg nylig har blitt kjent med i klassen min. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 som den utrolig vanlige HPV (gir livmorhalskreft) Digg å kunne suge noen uten å tenke på at de kanskje har det. Ignorance is a bliss, dog. /bitch out!! :D Du mener "gir i de aller fleste tilfeller IKKE livmorhalskreft"? Samt, dette er ikke nødvendigvis et virus som du alltid vil ha i kroppen. I mange tilfeller tar kroppen selv hånd om det, og dreper det, selv om dette ikke alltid er tilfelle. Er bra du opplyser om det, men vær nå litt nøye i så fall. Lenke til kommentar
dkny Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Du mener "gir i de aller fleste tilfeller IKKE livmorhalskreft"? Samt, dette er ikke nødvendigvis et virus som du alltid vil ha i kroppen. I mange tilfeller tar kroppen selv hånd om det, og dreper det, selv om dette ikke alltid er tilfelle. Mente ingen av delene, mente "kan gi". >< Men ja, saken er at selv om få utvikler kreft i hals/livmor og kroppen kan drepe det etterhvert, så er det svært mange som har det på et aller annet tidspunkt, og da kan jeg liksom ikke slappe av helt med tanken på å ha ubeskyttet sex med noen som har gjort det mye. Er jeg paranoid som tenker sånn? o_O Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Jeg føler jeg blir stemplet om jeg sier hvor mange jeg har lugget med. Ikke at det er ett kjempehøyt tall, men nesten alle var på en periode på 2 år +- Så, 6 stykker. Første var en jeg rota med. Andre var en jeg var sammen med i ett år. Tredje var ONS /Ikke stolt over denne. Fjerde var damen. Femte var damen. Sjette var bare helt random. Er 18 år, forøvrig. Lenke til kommentar
Gjest mann25 Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Har verken kysset eller gjort noe seksuelt med jenter ennå. Har hatt muligheten altfor mange ganger nå men har ikke fristet helt. Lenke til kommentar
Snailcake90 Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 (endret) Har blitt noen etterhvert nå.. første var dama mi, var sammen nesten to år så ei bekjent av meg på en fest, vi treftest et par ganger til etter det.. tredje var enda ei jente som var på en fest hos meg fjerde var ei jeg møtte på byen i Kristiansand, holdt på litt smått med hende ei stund femte var ei finsk ei i Sunny Beach. sjette var EnDA ei finsk i sunny beach. syvende var ei Russisk i Sunny Beach.. 19 år. såå.. 7 stykk på 19 år, 0.36 per år da:) Endret 25. september 2010 av Snailcake90 Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 (endret) Har blitt noen etterhvert nå.. første var dama mi, var sammen nesten to år så ei bekjent av meg på en fest, vi treftest et par ganger til etter det.. tredje var enda ei jente som var på en fest hos meg fjerde var ei jeg møtte på byen i Kristiansand, holdt på litt smått med hende ei stund femte var ei finsk ei i Sunny Beach. sjette var EnDA ei finsk i sunny beach. åttende var ei Russisk i Sunny Beach.. 19 år. såå.. 8 stykk på 19 år.. 2.375 per år..ikke så ille mye det? 2,4 hvert år? Neineinei. 0,42 per år er mer riktig. Også ser jeg bare 7 stykker, så det er 0,36 per år som er riktig. Endret 25. september 2010 av iSimen 2 Lenke til kommentar
Snailcake90 Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Har blitt noen etterhvert nå.. første var dama mi, var sammen nesten to år så ei bekjent av meg på en fest, vi treftest et par ganger til etter det.. tredje var enda ei jente som var på en fest hos meg fjerde var ei jeg møtte på byen i Kristiansand, holdt på litt smått med hende ei stund femte var ei finsk ei i Sunny Beach. sjette var EnDA ei finsk i sunny beach. åttende var ei Russisk i Sunny Beach.. 19 år. såå.. 8 stykk på 19 år.. 2.375 per år..ikke så ille mye det? 2,4 hvert år? Neineinei. 0,42 per år er mer riktig. Også ser jeg bare 7 stykker, så det er 0,36 per år som er riktig. wops det ble litt feil:) fikset nå Lenke til kommentar
lperik Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Nok. Who cares? 1 Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Nok. Who cares? Ser ikke at du kommer med noe bidrag her, men ok. Lenke til kommentar
Qtecman Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Har kommet til det punktet at jeg avviser flere enn jeg vil ha. Utrolig behagelig. Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 haha qtec; BS!!! Meg? Mellom 5 og 10 et sted. Husker seriøst ikke.... Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 (endret) .. Endret 18. februar 2012 av niko. 1 Lenke til kommentar
Qtecman Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 haha qtec; BS!!! Nix, ikke BS... Når man er barnløs og i slutten av 30-årene så blir damer utrolig enkle å få... (må bare forsøke å få det til å fortsette å være sånn, altså ikke gå i fellen hehe) 1 Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 haha qtec; BS!!! Meg? Mellom 5 og 10 et sted. Husker seriøst ikke.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg