JoaJoa Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Er det noen som har fått lærlingeplass innen IKT? som skal begynne til sommer, høsten alstå.. snittkarakterer hadde dere for å komme inn? Hva med IKT-lærling i militæret? btw: Noen andre som skal ut som lærling uansett fag som ikke har fått plass enda? Vil bare se-ann littegrann, sjekke om det er bare jeg som er sent ute Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Jeg har snart vært IKT Lærling i 1 år. Da jeg søkte om plass i fjor hadde jeg snittkarakter på 4.5 og fikk plassen i mai. Søkte vel i april eller noe. Fikk en veldig god læreplass! Eneste som er kjipt med å være lærling nå er at man ikke har: 2mnd sommerferie 1 uke vinterferie 1 uke påskeferie 1 uke høstferie Juleferie. Det er den mest ergerlige overgangen fra skole til jobblivet.. Iallefall svir det å gå på jobb nå om sommeren når 'alle andre' har fri... (flesteparten aav vennene mine går på skole) Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Fikk 4 i snitt, fikk sekser på eksamen. men fremdeles ingen læreplass :-( har tatt kontakt med rundt 30 :o bedrifter tror jeg...dårligt med svar. men lærling i militæret er for sent nå. Lenke til kommentar
Rage Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Jeg skal starte på IKT VK1 nå, hvis jeg kommer inn.. Lærlingplass har jeg sikret meg allerede Hva er snittet for å komme inn på VK1? Jeg har tatt allmenn GK, er dette noen fordel? Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Almenn Gk er ingen fordel.. Jeg hadde elektro GK, og det liker bedrifter. Ueland: Mye fravær da? Om man har mye fravær skal man slite med å få læreplass. Mitt fravær: Grunnkurs: 0 dager, 0 timer. VK1: 1 dag, 0 timer. :o Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Det var pent fravær ja. Jeg fikk en dag og 12 timer i år (VK1 almenn) Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 25. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2003 GK: 1 3 VK1 IKT: 0 0 VK2: 5 17 Snittkrakterer i underkant av 5.. Sliter med å få plass Søkt 2 plasser da. Kommunen og militæret. nice tall ja Robkvi Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Vel, jeg har vært lærling i 1 år nå. Ganske greit, men prøv å unngå å bli lærling på en skole! (universitet og høyskolen er OK) Man får lite å gjøre på rett og slett! Hadde 4.6 i snitt, fikk plassen på skolen ut av 4 søkere. Hadde ikke best karaktersnitt, men var en artig og grei kar, sa dem. GID jeg er nå en liten kjekkas PS: NULL fravær! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå