Straffa Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Rart det ikke har blitt nevnt, men Gothic 4 demo er ute nå Lenke til kommentar
pxK Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Gameplay video fra demoen. Lenke til kommentar
asad Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 (endret) Ser på Gothic spillene som noe av det beste jeg har spilt , så dette blir bra. Får håpe spellbound ikke har kødda det til. Prøvde demoen en liten stund, fikk ikke helt gothic følelsen men det er kanskje ikke så rart, med en annen hovedkarakter, et helt annet sted og oppdatert grafikk. edit: En ting jeg likte SVÆRT lite var usynlige vegger , håper det ikke er sånn spillet er bygget opp. Dette har jo vært noe av signaturen til Gothic serien, det at man kunne gå hvor man ville. Endret 27. september 2010 av asad Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 To tyske testere har nå spillt fullversjonen av spillet (pre-release) og forumbrukeren her oppsummerer. http://forum.worldof...ad.php?t=884346 Det blir ikke kjøp fra meg, dette er ikke engang ett open world RPG. Lenke til kommentar
asad Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Nei faen heller. Jeg skal tvinge megselv til å elske dette spillet. Om ikke annet for å så sette større pris på forgjengere ( kjøpte faktisk gothic 2 på steam her om dagen ). Dette blir bra Lenke til kommentar
Cepherit Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Me not like it.. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Kan ikke si det var et dårlig spill, men det var sannelig ikke Gothic. Det er AAAAALT for enkelt. Dette kunne du klart med ene slags hardcore modus der du dør på første slag (Kanskje jeg overdriver, men seriøst). Har ikke fått så ekstremt mye tid til å prøve ut alt, skal prøve å se om det er mulighet å få lurt inn noen timer spilling i helga... Men ser helt ærlig mer frem til Two Worlds 2. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Herregud for en skuffende demo. Hvorfor klarer de ikke lage fler spill som Risen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå