Cyrus86 Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Noen dager siden så lanserte Mac det nyeste skuddet innefor G-serien. Ser lovende ut http://www.apple.com/powermac/ Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Wow! Fikk lyst å se den i aksjon *sikle* Du vet selvsagt at du kommer til å få flabb og tonnevis med fjortis-kommentarer om hvor dårlig Mac er i forhold til Pc? Det slår dessverre aldri feil her på forumet. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Apple er ganske stilig. Jeg liker bare ikke OS'et.. Lenke til kommentar
Cyrus86 Skrevet 25. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2003 jaja, men det driter jeg i For jeg vet hvor bra mac er. Så jeg bryr meg ikke så mye om evt. "fjortiss komentarer" Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 har aldri prøvd en mac, men utifra bilder ser det genialt ut, bare synd at spillsupporten er nærmest totalt fraværende Lenke til kommentar
Cyrus86 Skrevet 25. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2003 ikke helt ille.. de beste spillene er jo å få tak i til mac også, men mac er mer enn arbeids "pc" enn spille maskin. Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Har blitt endel bråk omkring ytelsen til den nye G5 Mac´ene desverre. Appel har visst ikke spilt med helt åpne kort i Benchmarkingen de viser, ikke at andre gjøre dette heller, men det får være måte på. Var ikke en eneste applikasjon der Mac slo et annet x86 system. Synd for Mac brukere.... -P- Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Synes g4 boxene var finere Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Wow! Fikk lyst å se den i aksjon *sikle* Du vet selvsagt at du kommer til å få flabb og tonnevis med fjortis-kommentarer om hvor dårlig Mac er i forhold til Pc? Det slår dessverre aldri feil her på forumet. Vi har for lengst diskutert og kranglet og bitcha og whina og kastet usakligheter på hverandre. Vurderer nesten å linke til aktuelle tråder, men skal la være... Inntil videre. Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Jeg er fullt klar over det. Var med i den tråden. Derfor jeg nevnte det. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Jeg er fullt klar over det. Var med i den tråden. Derfor jeg nevnte det. Yes, of course. I remember now. Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Yes, of course. I remember now. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå