Gå til innhold

Hvordan åpne nat på x360

Shorty94

Anbefalte innlegg

Halo, har hat stadige problemer med closed nat på xboxen min, både på Rdr og nå på Rach. Jeg kan vel fort si at jeg ikke er noe prog når det kommer til åpne porter. Jeg har Nextgentel som netverks leverandør og kjører for øybeliket på en Inteno X5668b modem og en Jensen airlink 59300 router. Jeg har prøvde med portforward sin framgangs måte både for modemet og routeren men får det ikke til å funke. Når xboxen er koblet til routeren får jeg tilgang til live, men ikke når den er koblet til modemet, plese help me!

:cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde samme problem som deg for litt siden, var et helvete hver gang fikk strict på 360 eller PS3. Men jeg fikk ordnet opp dette takk og pris. Så kjører open NAT nå skal det SKAL være med online gamine. Har du fått ordnet dette? Har NGT selv, så si fra så skal jeg guide deg riktig ;)

Lenke til kommentar

tror jeg har fått ordnet det sånn delvis, spilte i helgen da stod det open med når jeg skrudde på nå var den moderate. Jeg og fetteren min prøver å spille sammen både på pc og x360 men vi klarer ikke å joine hverandre selvom vi har open nat, noen som har en løsning på det?

btw. så klarer jeg og han å joine alle andre

Endret av Shorty94
Lenke til kommentar

Bare å ringe NGT å be on ny ruter beregnet for online gaming. Sleit no jævlig med den bedritne Inteno ruteren selv på XBL, men fikk tilsendt en Thompson Speedtouch som i følge NGT er beregnet på online gaming, og jeg har aldri hatt NAT problemer etter det.

Endret av bas
Lenke til kommentar

Har en Thompson Speedtouch selv nå via en D-Link Dir655 og på enkelte spill som MW2 sleit jeg litt via X360. Men bra det ordna seg, er som regel litt pain til man finner ut av hvordan man skal komme seg rundt møkka. Og de på kundeservice er ikke ofte mye å hjelp heller ^^

Lenke til kommentar

Thompson speedtouch er den gratis?

ja, fabrikken gir bort dem gratis fordi materialer, shipping og kostnader ved lønn er ikke eksisterende :)

nei, men telenor/nextgentel bruker som regel å gi ut et modem når du tegner nytt abbonnement.

telenor har i teorien sluttet med speedtouch og leverer nå ut zyxel.

nextgentel bruker de vel fortsatt og de koster nok ikke mange kronene hvis du spør pent hos kundeservice.

et trådløst rutermodem vil jo være best for da trenger man jo bare en box i huset.

Endret av 530XD
Lenke til kommentar

Siden du allerede har Inteno ruteren koster deg deg kun fraktkostnader å bytte til Speedtouch, du bare "kastebytter" ruter. Du ringer NGT, forklarer at du ønsker en annen ruter for online gaming, de sender deg en ny, og du pakker den gamle og returnerer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...