eSuba Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 da prøver jeg igjen med hjelp til kjøp av gaming mus. -Budsjett:600 kr ! -Bruksområder/krav: gaming,FPS spill(cod4,cod2,Mafia2,cs) , presisjons skyting ,stødig , god å holde,kablet . - Jeg har Steeseries QCK musematte. Jeg tenkte på å kjøpe en razer etersom jeg har brukt G5 gjennom alle årene, litt lei logitech. Valget står mellom Razer Imperator Gaming Mouse og Razer Deathadder. Er åpen for andre forslag selvfølgelig mvh eSuba Lenke til kommentar
jonskja Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Liker g500 selv. Etterkommeren til G5. Tror de har forbedret mye på den:D Lykke til med valget:D Lenke til kommentar
Merko Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Vil anbefale Roccat Kone http://www.youtube.com/watch?v=j3FvHC6Yr2o&feature=player_embedded Lenke til kommentar
Sacro Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Jeg er Logitech mann og bruker fortsatt G5 på 2 maskiner. Har aldri vært så fornøyd med en gaming mus noen sinne. Razer er billigmuser og etter egne erfaringer er dem fæle å venne seg til. I tilleg går dem i stykker etter ett års tid max, og dem er fælt slitsomme for både hånd og arm å bruke. Skulle jeg hatt meg ny mus nå er jeg ikke i tvil om at det hadde bltt G500. Ellers kan jeg jo si til herren over, Roccat skal være bra. Men fytti hel***** så billig den føltes, og jeg mistet den i gulvet fra pulten og musa knuste! Kjøpte meg etter dette enda en G5 mus, BRUKT! Gosh så konge Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Jeg er Logitech mann og bruker fortsatt G5 på 2 maskiner. Har aldri vært så fornøyd med en gaming mus noen sinne. Razer er billigmuser og etter egne erfaringer er dem fæle å venne seg til. I tilleg går dem i stykker etter ett års tid max, og dem er fælt slitsomme for både hånd og arm å bruke. Skulle jeg hatt meg ny mus nå er jeg ikke i tvil om at det hadde bltt G500. Ellers kan jeg jo si til herren over, Roccat skal være bra. Men fytti hel***** så billig den føltes, og jeg mistet den i gulvet fra pulten og musa knuste! Kjøpte meg etter dette enda en G5 mus, BRUKT! Gosh så konge Har hatt min Razer Deathadder i snart 4 år nå og den er god som ny, å skrive at razer er billigmuser å ryker etter ett års tid sier seg selv at du vet ikke hva du snakker om. Mista musa i golvet fra pulten så den knustes ja Lenke til kommentar
Sacro Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Jeg er Logitech mann og bruker fortsatt G5 på 2 maskiner. Har aldri vært så fornøyd med en gaming mus noen sinne. Razer er billigmuser og etter egne erfaringer er dem fæle å venne seg til. I tilleg går dem i stykker etter ett års tid max, og dem er fælt slitsomme for både hånd og arm å bruke. Skulle jeg hatt meg ny mus nå er jeg ikke i tvil om at det hadde bltt G500. Ellers kan jeg jo si til herren over, Roccat skal være bra. Men fytti hel***** så billig den føltes, og jeg mistet den i gulvet fra pulten og musa knuste! Kjøpte meg etter dette enda en G5 mus, BRUKT! Gosh så konge Har hatt min Razer Deathadder i snart 4 år nå og den er god som ny, å skrive at razer er billigmuser å ryker etter ett års tid sier seg selv at du vet ikke hva du snakker om. Mista musa i golvet fra pulten så den knustes ja Etter å ha "prøvd" forskjellige Razer muser i flere år, så kan jeg faktisk si det Når det gjelder bruk, creds til deg for at du faktisk klarer bruke musa i det hele tatt Mange er fornøyd med Razer, og folk er forskjellige. Personlige erfaringer med Razer er bare rævva etter rævva etter rævva. Men igjen, jeg vet folk som har samme problemet med Logitech Og ja mistet musa i gulvet fra pulten på ca 85cm og knuse er tragisk! Derfor kjøper jeg ikke en slik igjen Lenke til kommentar
eSuba Skrevet 24. september 2010 Forfatter Del Skrevet 24. september 2010 endte opp med Razer Imperator musa gleder meg til jeg får den ! den er litt høyere enn deathadder og det føltes som et mer riktig valg , har hatt et ledningproblem i mine 2 G5 gjennom tidene så ville ikke ha G5 igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå