Mario73 Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Hei, har et lite problem. Når jeg har redigert en video i Windows movie maker II, og skal sende den ferdige redigerte filmen tilbake til DV-kassetten, går det galt. Jeg velger under menyen, send til DV-kamera, gjør som maskinen sier og alt går greit. Jeg hører DV kameraet tar opp, men ingen bilde synes på LCD-skjermen. Og den stopper heller ikke opptaket, den bare går og går. Noen som har noen gode råd? På forhånd tusen takk Lenke til kommentar
hopless Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Har du dv-inn på kameraet? Lenke til kommentar
Mario73 Skrevet 25. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2003 Ja da, kameraet står på dv-inn. I alle fall står det på LCD-skjærmen. Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Det samme problemet jeg har slitt med i 4 mnd. Trodde raidoppsettet var fel. Så testet jeg kameraet. Til slutt fikk jeg byttet Soundblaster audigy kortet til ett annet. Det hjalp heller ikke. Kjøpte et nytt firewire kort. ADS pyro. Da funket dette. Putt firewirekortet i an annen maskin å prøv. Funker det ikke der heller er det en mulihjet at det er kortet. Mitt kort funket litt da og nå. Lenke til kommentar
betus Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Vet ikke om dette er noe råd, men videokameraet må stå i VCR mode når man "spoler" filmen tilbake på kassetten, bruker selv Pinnacle studio 8 og et Panasonic NV-GS50 kamera og har ingen problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå