tormoddf Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Er Medal of Honor-flerspilleren DICE sin lefling med Modern Warfare-formelen? Og hva med enspilleren? Les mer Lenke til kommentar
Ranglefanten Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 (endret) For meg som ikke liker flerspiller, ser dette heller kjedelig ut. Sitte i et helikopter og plaffe ned Taliban-soldater høres ikke særlig forlokkende ut. Hadde man fått styre selv, hadde det vært en annen sak. Har også hørt at en del av oppdragene er så forhåndsprogrammert at det føles som man sitter og ser en middels dårlig actionfilm... Flerspiller-delen blir sikkert bra, ut fra grafikken å dømme... Endret 24. september 2010 av Blodsbaronen Lenke til kommentar
Vice Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Men å styre helikopteret selv og la CPU ha gunnerrollen må jo være enda mer kjedelig. Gunnerrollen er jo helt klart det mest logiske valget i et skytespill... Lenke til kommentar
Ranglefanten Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 (endret) Men å styre helikopteret selv og la CPU ha gunnerrollen må jo være enda mer kjedelig. Gunnerrollen er jo helt klart det mest logiske valget i et skytespill... Hvem siet at man ikke kan styre et helikopter og skyte samtidig? Er helt normalt i virkeligheten, og fungerer veldig bra i andre spill. Blir fryktelig passiv spilling når man legger det opp på denne måten. Virker som om det er laget for små drittunger som har som eneste mål og plaffe ned mest mulig... EDIT: ...og i tillegg må ha hjelp til å finne frem til målet! Endret 24. september 2010 av Blodsbaronen Lenke til kommentar
Vice Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 (endret) Hvem siet at man ikke kan styre et helikopter og skyte samtidig? Er helt normalt i virkeligheten, og fungerer veldig bra i andre spill. Blir fryktelig passiv spilling når man legger det opp på denne måten. Virker som om det er laget for små drittunger som har som eneste mål og plaffe ned mest mulig... Nei, det er ikke "helt normalt i virkeligheten" at man flyr rundt i Gunship som en enmannshær og fungerer i rollen som både gunner og pilot. Spillet er vel ment å hvertfall ha litt realisme og da er det bra at man ikke kan kjøre fritt rundt som Rambo. Spillet er ment å portrettere de alliertes kamp i Afghanistan og det er dermed naturlig at man bruker det utstyret de også brukte. Endret 24. september 2010 av Vice Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 virker som et forsøk på å lage cod.. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Virker som et forsøk på å lage MoH i moderne krig spør du meg... og det blir bra! Gleder meg til betaen Lenke til kommentar
Ranglefanten Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Ok, kanskje det ikke er så vanlig. Men det forandrer ikke det faktum at det ser gørrkjedelig ut. Visuelt pent, men lite utfordrende spillmessig. Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Virker som et forsøk på å lage MoH i moderne krig spør du meg... og det blir bra! Gleder meg til betaen Har allerede spilt betaen, i august hvis jeg ikke husker helt feil, vil heller vente på black ops Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 ja, og det kommer til å bli helt annerledes.denne gangen. Betaen som var hadde jo 100vis av feil. Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 ja, og det kommer til å bli helt annerledes.denne gangen. Betaen som var hadde jo 100vis av feil. Jeg så forsåvidt bort ifra de mange feilene. Likte ikke "blandingen" av BF og CoD. Store maps, masse action. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Det er som spillet har en identitetskrise. Det blir "Call of honour: Bad company" Lenke til kommentar
noddyen Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Noen andre som så supermann fly avgårde i videoen 1:18? Lenke til kommentar
gehe_cheetah Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Så det, nei så festlig. Valget om kjøp blir nok tatt etter betaen tror jeg. Vet ikke helt hva jeg skal forvente av gameplay. Stor fan av hvordan COD4 var. Lenke til kommentar
saivert Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 dette er hverken CoD eller BC eller BF. Jeg venter på Battlefield 3, Call of Duty: Black Ops og Medal of Honor ser ut til å bli greit tidsfordriv i mellomtiden. Synes begge spillene ser like bra ut sånn foreløpig. Er altfor lite info om det til at jeg kan si noe konkret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg