Liberalistiske Samebror Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Jeg lurer på hvor jeg får i den ferske varianten i dette landet, har bare funnet en revet versjon fra Arla. Er det noen som vet steder man får tak i det eller har en oppskrift på å lage fersk mozzarella? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Har til og med sett fersk mozarella på Rema 1000, så det er vel ikke mange butikker som IKKE har det? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Meny har til og med flere varianter av fersk mozzarella Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 24. september 2010 Forfatter Del Skrevet 24. september 2010 Er de runde? For isåfall har jeg vel oversett de x) Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 De er runde ja. Er i små poser. Blå/hvit pakning. Lenke til kommentar
geil Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Evt rød/hvit før mozarella av bøffelmelk. Lenke til kommentar
kjaks Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Fersk mozarella fås i blå og hvite, eller røde og hvite pakninger. De fleste butikker har disse liggende i kjøledisken, evnt. ostedisken. Selve osten er litt mindre enn en neve og pakningen er fylt med saltvann. Den røde og hvite pakningen er mozarella laget av bøffelmelk, som den opprinnelig blir laget av. Den harde osten fra Arla mfl. er noe helt annet enn fersk mozarella. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå