Gå til innhold

Clash Of The Cash - Man City vs Chelsea (25.09 kl. 13.45) - Kamptråd

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I told you so er vel på sin plass her. Igjen, Chelsea skremmer meg ikke. De har bare møtt dritt så langt i år. Så jo greit i CS at de blir avkledd når de møter lag som ikke legger seg ned å tar i mot. Dessuten har de ikke vært spillemessig overlegne noen i år, de har bare vært superskarpe i angrep. Så jo at Blackpool skapte mange sjanser på brua også.

Tipper Arsena tar poeng neste helg også.

Avslørt, i høyeste grad.

Lenke til kommentar

Chelsea møter for første gang denne sesongen motstand og taper. Noe å tenke over for de som har sagt Chelsea er uovervinnelige denne sesongen. De har møtt dritt hittil

Plutselig så møter Chelsea et lag som ikke legger seg på ryggen og da kommer smellen...

100% enig. Jeg var bombesikker på City-poeng idag. Digg at rekka til Chelsea er brutt. Konge.

Lenke til kommentar

O

Jøss, setter Chelsea av alle lag innpå et talent! Han må være god isåfall! Aldri hørt om han en gang!

Største talentet i England. Holder i mine øyne langt høyere klasse enn både Ramires og Zhirkov. City spilte en god kamp. All honør til de, men de skal prise seg lykkelig over at stolpene var snille med de i dag. :-P

O

Lenke til kommentar

100% enig. Jeg var bombesikker på City-poeng idag. Digg at rekka til Chelsea er brutt. Konge.

Viss vi teller med Community Shield så har Chelsea møtt god motstand to ganger så langt i år og tapt begge. Så de kommer til å miste flere poeng utover i sesongen, så da hjelper de ikke enn så mye å bøtte inn mål mot de dårligste lagene.

Lenke til kommentar

3 på rad mot englands beste lag er ikke verst, men er forsatt skuffet over Mancini som ikke prioriterte ligacupen - ikke kom her og fortell meg at city er for store for den cupen allerede. Fin seier, men litt heldig, såpass ærlig må jeg være.

Ellers forstår jeg rett og slett ikke hvorfor en tråd som dette får lov til å eksistere, det finnes ingen city supportere her inne, knapt chelsea supportere. Og i hvert jævla innlegg som blir skrevet her, er det en latterlig kommentar om enten city eller chelsea. Jeg ville likt og sett en manu, liverpool eller arsenal tråd her med så mange patetiske kallenavn og stygge kommentarer. Det hadde ALDRI skjedd, så bare fordi overtalet er glory hunters(see what I did thar?) og holder med nevnt lag, så er det greit fordi nesten ingen følger disse to lagene uansett. Joda det er mye trøbbel i deres tråder også, men det går mest på personangrep. For en hyklersk gjeng.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Ellers forstår jeg rett og slett ikke hvorfor en tråd som dette får lov til å eksistere, det finnes ingen city supportere her inne, knapt chelsea supportere. Og i hvert jævla innlegg som blir skrevet her, er det en latterlig kommentar om enten city eller chelsea. Jeg ville likt og sett en manu, liverpool eller arsenal tråd her med så mange patetiske kallenavn og stygge kommentarer. Det hadde ALDRI skjedd, så bare fordi overtalet er glory hunters(see what I did thar?) og holder med nevnt lag, så er det greit fordi nesten ingen følger disse to lagene uansett. Joda det er mye trøbbel i deres tråder også, men det går mest på personangrep. For en hyklersk gjeng.

Alle her på forumet hater Chelsea og City verre enn døden. Bare å overse hyklerne.

Lenke til kommentar

Crispin: Det er dette som er normen etter at man startet med kamptråder i PL-forumet og ikke i de populære lagenes egne emner. Bare å se på Arsenal-fansens reaksjoner etter at United tapte poeng på overtid, eller United-fansen som gjorde det samme da det samme skjedde med Arsenal. Så lenge man ikke går på person så får man skrive stort sett hva man vil om både Shitty, Chelski, United, Arsenal og Liverpool. Det synes jeg alle parter bør tåle og det er bare morsomt med litt rivaleri mellom de forskjellige supportene. Man trenger ikke bli for hårsår heller.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

3 på rad mot englands beste lag er ikke verst, men er forsatt skuffet over Mancini som ikke prioriterte ligacupen - ikke kom her og fortell meg at city er for store for den cupen allerede. Fin seier, men litt heldig, såpass ærlig må jeg være.

Det at Mancini sparte en del spillere på onsdag, er nok det mest geniale han har gjort så langt denne sesongen. Det så vi et resultat av i dag.

Ellers forstår jeg rett og slett ikke hvorfor en tråd som dette får lov til å eksistere, det finnes ingen city supportere her inne, knapt chelsea supportere. Og i hvert jævla innlegg som blir skrevet her, er det en latterlig kommentar om enten city eller chelsea.

:innocent:

Har ikke giddet å være noe særlig aktiv her, da det er slik som du sier - at det som regel kommer avskyelige kommentarer tilbake..

Lenke til kommentar

Alle her på forumet hater Chelsea og City verre enn døden. Bare å overse hyklerne.

Sa den generaliserende.

Lenke til kommentar

Penger kjøper ikke kjærlighet

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...