Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

blir veldog fort sett på som venn ikke noe mer :P

Anbefalte innlegg

hei er en gutt på 18 år. noe jeg har litt problemer med fort, er at jeg blir kjent med jenter, og det kan være litt glød med en gang, men jeg blir veldig fort bare god venn med de.

aner ikke hvorfor, for jeg har ingen problemer med å snakke og flørte sånn. eller få det gjensidig. men ender alltid med vennskap til slutt.

blir vel den såkalte vennefellen. det jeg sliter med noen ganger at jeg fortsatt har litt følser for noen av de jentene etter vi bare er venner.og jeg vil liksom ha et forhold nå :p er lei flørting og fest-roting. vil ha et forhold.

jeg får høre hele tiden at jeg er så søt og kjekk OSV. jeg aner ikke hvorfor, men ofte de jentene jeg har prøvd å få noe til med, har kommet ut av forhold og ikke er klare for ny :p

men hva kan jeg gjørefor å bli mere kjæreste materiale enn god venn ? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er da ikke så vanskelig å forstå hvorfor. Tenk deg at du har en slags glød med en jente litt.

Så finner DU ut at, f.eks., HUN vil være kjæresten din, men er litt for [insert en eller annen ting DU ikke liker her], og DU vil bare være venner.

Slik har det skjedd med de jentene og.

Løsningen er ikke alltid at du skal "ta på dem" eller "være mer seksuell". Om du er søt og kjekk kan det være fint i øyeblikket, men å ta på en jente gjør ikke at hun vil ha deg som kjæreste.

Å være søt og kjekk kan hjelpe VELDIG mye, alle vil vel ha en søt kjæreste. :) Men kanskje akkurat de du har prøvd deg på har sett noe i deg som de ikke vil trives med. (Igjen, prøv å sett deg i deres plass)

Endret av dkny
Lenke til kommentar

hei er en gutt på 18 år. noe jeg har litt problemer med fort, er at jeg blir kjent med jenter, og det kan være litt glød med en gang, men jeg blir veldig fort bare god venn med de.

aner ikke hvorfor, for jeg har ingen problemer med å snakke og flørte sånn. eller få det gjensidig. men ender alltid med vennskap til slutt.

blir vel den såkalte vennefellen. det jeg sliter med noen ganger at jeg fortsatt har litt følser for noen av de jentene etter vi bare er venner.og jeg vil liksom ha et forhold nå :p er lei flørting og fest-roting. vil ha et forhold.

jeg får høre hele tiden at jeg er så søt og kjekk OSV. jeg aner ikke hvorfor, men ofte de jentene jeg har prøvd å få noe til med, har kommet ut av forhold og ikke er klare for ny :p

men hva kan jeg gjørefor å bli mere kjæreste materiale enn god venn ? :)

Høres ut som om du gjør dette en del. I stedet for å løpe rundt å flørte med alle jentene, hvorfor ikke prøve deg på jenta du liker, og fokusere på henne?

Lenke til kommentar

men si at vi drar til meg for eksempel da :p så sitter vi på sofaen og ser film,så er det liksom bareå prøve og feks å holde hender og sånn og kose og sånn. men dette er faktisk første dama jeg er usikker på hvordan jeg skal gå frem med:P

Endret av largem
Lenke til kommentar

men si at vi drar til meg for eksempel da :p så sitter vi på sofaen og ser film,så er det liksom bareå prøve og feks å holde hender og sånn og kose og sånn. men dette er faktisk første dama jeg er usikker på hvordan jeg skal gå frem med:P

Kan virke, men er du uheldig blir det kansje for mye for henne. Har du i det hele tatt noen pekepinne på hvordan hun ser på deg ? Se henne i øynene og smil forsiktig og se hvilken reaksjon du får ? Urhm for humorens skyld ikke stirr med sultent blikk da ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...