Gå til innhold

Sapphire Radeon HD 5850 "Toxic"

Anbefalte innlegg

hei, reagerte litt da jeg brukte ati overdrive "auto-tune" på kortet og det gikk rett opp til 890Mhz core og 1290Mhz memory. stusset veldig på dette da jeg har sett igjennom mange anmeldelser og de har fått resultater mellom 800-880core og 1150-1200memory. vet at det kan være forskjell fra system til system, men dette er profesjonelle overklokkere og de fikk aldri disse resultatene i ati overdrive, de måtte ty til msi afterburner o.l. 890/1290 er også 10 Mhz under max på både core og memory i ati overdrive. virket litt rart, nesten som om det kjørte på med max settings men måtte stille tilbake siden ikke gikk lengre på en måte :p kan det være noe i dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Poenget er vel ikke hvor høyt du kan sette de, men hvor stabilt ditt system blir med så høye verdier. Du må nesten teste de ut før du kommer med slike påstander...

kjørte MSI Kombustor og fikk ingen artifacts og temp gikk aldri over 70 så det ser bra ut :) litt dumt da at jeg får mindre fps i enkelte spill når jeg faktisk fikk så bra resultater da jeg overklokka, men får prøve å finne sweet spot :]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...