Roug Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Hei. Det har seg sånn at jeg skal ut å reise, jeg trenger en ting som kan spille av film og musikk når jeg er på flyet og litt enkel spilling (Baldurs Gate), da jeg sluttet med å følge med på PC verden for noen år siden har jeg ikke peiling på nett-pcer og jeg lurte på om det er noen her som kan anbefale meg en billig å bra nettpc som kan gjøre det jeg skrev, maks 4000kr Lenke til kommentar
nostrum82 Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Hva med denne? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=599891 Lenke til kommentar
asad Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 (endret) Jeg kjøpte Asus Eee 1015PED for en uke siden. Storfornøyd. Batteriet holder i ca 10 timer og ytelsen er helt kurrant. Anbefales. Den koster 3400kr. edit: 10 timer i praksis altså , modellen han over meg linket til får du ca 6-7 timer ut av , har undersøkt Endret 24. september 2010 av asad Lenke til kommentar
Roug Skrevet 24. september 2010 Forfatter Del Skrevet 24. september 2010 Jeg kjøpte Asus Eee 1015PED for en uke siden. Storfornøyd. Batteriet holder i ca 10 timer og ytelsen er helt kurrant. Anbefales. Den koster 3400kr. edit: 10 timer i praksis altså , modellen han over meg linket til får du ca 6-7 timer ut av , har undersøkt Trur jeg går for den 1015PED, var jo nesten helt lik den andre men den andre kostet 600kr mer, kan jo bare kjøre bort til Sandefjord å hente den der istede for å betale frakt , men kan du se film på den? kommer den med linux eller windows? Lenke til kommentar
nostrum82 Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Den har "Microsoft Windows 7 Starter - Dansk / Engelsk / Finsk / Norsk / Svensk". Den kan også brukes til å se film. Mulig du kan oppleve litt problemer med høyoppløslige filmer men det finnes codecer/spillere som burde takle det meste (feks coreplayer), selv med treg CPU. Lenke til kommentar
asad Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Jeg kjøpte Asus Eee 1015PED for en uke siden. Storfornøyd. Batteriet holder i ca 10 timer og ytelsen er helt kurrant. Anbefales. Den koster 3400kr. edit: 10 timer i praksis altså , modellen han over meg linket til får du ca 6-7 timer ut av , har undersøkt Trur jeg går for den 1015PED, var jo nesten helt lik den andre men den andre kostet 600kr mer, kan jo bare kjøre bort til Sandefjord å hente den der istede for å betale frakt , men kan du se film på den? kommer den med linux eller windows? Den kom med win 7 innstallert. Personlig hadde jeg tenkt å installere ubuntu på den, men da jeg så hvor deilig flytende alt funket gadd jeg rett og slett ikke. Film, musikk, vanlig internett bruk , alt funker helt ok. Veldig godt kjøp , pluss at du får rund 3t bedre batteritid med 1015PED i forhold til 18 modellen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå