HK416 Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Hei. Har reinstallert en windows xp maskin, som jeg ikke fikk tilgnag til windows på (fikk feilmeldinger, bsod .. ol også i sikkerhets modus). Reinstallerte windows etter jeg hadde tatt sikkerhets kopi av disken, til en ekstern. Nå prøver jeg å få tak i OEM office key, og en løysning er å gå via regedit. Annen løysning er jo å bruker forsjellige key finders o.l, men fikk ikke med meg office. Noen som har tips? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Hvis du har kjøpt MS-Offive vil lisensnøkkel stå på CD-coveret. Hvis du ikke har kjøpt MS-Office er Open Office et godt gratis alternativ. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Ber om hjelp til å hente ut eksisterende nøkkel, ikke hjelp til å hente en ny... Lenke til kommentar
PerB Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 var som over. Se på CD-coveret ditt der står lisensnøkkelen. Etter at du har reinstallert operativsystemet har denne ingen info om tidligere programinstallasjoner. Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 var som over. Se på CD-coveret ditt der står lisensnøkkelen. Etter at du har reinstallert operativsystemet har denne ingen info om tidligere programinstallasjoner. Han sier jo at han har kopi på ekstern disk. Lenke til kommentar
HK416 Skrevet 24. september 2010 Forfatter Del Skrevet 24. september 2010 Beklager. Har ikke coveret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå