KongKarlsen Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 (endret) Hei. Jeg har nå roota min HTC desire og installert et ROM. Men hva nå?? Jeg merker ingen forskjell, jeg har fått superuser og alt dette, men merker ingen forskjell, alt ser litt annerledes og finere ut, men har ikke merket noen spesielle fordeler. ROM'et jeg bruker heter AuraxTSense 7.6.1 Går det ann å laste ned paid apps? eller noen iphone apps? Endret 24. september 2010 av cyclo Tittel forbedret Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Du kan kjøpe apps hvis du har marketenabler/marketaccess. Du burde også prøve å på Cyanogenmod som er den mest populære modden ute å går. Lenke til kommentar
KongKarlsen Skrevet 24. september 2010 Forfatter Del Skrevet 24. september 2010 Du kan kjøpe apps hvis du har marketenabler/marketaccess. Du burde også prøve å på Cyanogenmod som er den mest populære modden ute å går. Hvor får jeg dette? er det zip filer som skal installeres i recovery? jeg er helt ny i dette btw. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Korrekt, sjekk ut http://amip.tools-for.net/wiki/android/marketaccess for marketaccess og http://forum.cyanogenmod.com/topic/5385-rom-cyanogenmod-6-for-desire-ojneverdie-v601-09082010/ for cyanogenmod til Desire Lenke til kommentar
KongKarlsen Skrevet 24. september 2010 Forfatter Del Skrevet 24. september 2010 (endret) er cyanogenmod en rom? for hvis det så er det så sykt stress...Da må jeg installere den, så bugger alt med backup seg igjen! også har jeg plutselig ikke mer plass på mobilen osv osv osv Lastet forresten ned market enabler, ser ikke mer nå enn før. EDIT: Fikk emulert nå, men når jeg trykker på kjøp kommer det feilmelding som sier noe om at det var noe android feil ellerno. Hva gjør jeg? Er det mulig å bypasse slik som på iphone hvor du kan få alle betalte apps gratis? Endret 24. september 2010 av KongKarlsen Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Å få egentlig betal-apps gratis kalles piratkopiering og det diskuterer vi ikke her. Prøv marketaccess istedenfor marketenabler, fungerte bedre for meg. Lenke til kommentar
KongKarlsen Skrevet 24. september 2010 Forfatter Del Skrevet 24. september 2010 Å få egentlig betal-apps gratis kalles piratkopiering og det diskuterer vi ikke her. Prøv marketaccess istedenfor marketenabler, fungerte bedre for meg. er access jeg bruker, men hvor skal jeg skrive inn kredittkort informasjon? Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Får du ikke opp de greiene når du trykker "buy" på en app i market? Da skal du bli overført til google checkout. Tror også det er mulig å registrere seg på google checkout via PC-en, tror det var det jeg gjorde om jeg ikke husker helt feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå