milani Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 (endret) Nå har jeg en samsung galaxy s...og har lastet ned APNDroid. Fortsatt bruker den 20 kr pr dag på nett, uten at jeg engang er inne på nettet? 20 kr hver dag blir jo masse i måneden. APNdorid virket en måned, uten problem men nå står det på fakturaen 20 kr i trekk hver dag helt siden forrige mandag. Hva skjer??? heelp:( jeg bruker ikke trådløs engang når jeg er hjemme, er aldri på nett på mobilen.. Endret 24. september 2010 av cyclo Tittel forbedret Lenke til kommentar
nostrum82 Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Har du prøvd å slå av mobil internett? Innstillinger -> Trådløst og nettverk -> Fjern haken på "Mobilt nettverk". Ellers så kan du også sørge for at autosync er slått av. Innstillinger -> Kontoer/synkronisering -> Deaktiver alt som er der Lenke til kommentar
milani Skrevet 24. september 2010 Forfatter Del Skrevet 24. september 2010 Har du prøvd å slå av mobil internett? Innstillinger -> Trådløst og nettverk -> Fjern haken på "Mobilt nettverk". Ellers så kan du også sørge for at autosync er slått av. Innstillinger -> Kontoer/synkronisering -> Deaktiver alt som er der Det har jeg ikke prøvd..takk for svar:) Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Har du prøvd å slå av mobil internett? Innstillinger -> Trådløst og nettverk -> Fjern haken på "Mobilt nettverk". Ellers så kan du også sørge for at autosync er slått av. Innstillinger -> Kontoer/synkronisering -> Deaktiver alt som er der Dette funket iallefall på min HTC Desire. Lenke til kommentar
milani Skrevet 24. september 2010 Forfatter Del Skrevet 24. september 2010 Jeg har prøvd alle forslagene, fortsatt funker internett... jeg vil at det ikke skl være mulig å gå på nettet, så lenge det ik er trådløst:( Lenke til kommentar
milani Skrevet 24. september 2010 Forfatter Del Skrevet 24. september 2010 Det er sånn H ikon oppe ved siden av signalstyrke-måleren. som driver å blinker...:S Lenke til kommentar
nostrum82 Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Selv etter at du har skrudd av mobilt nettverk? http://www.mydigitallife.info/2010/04/30/how-to-turn-off-and-disable-mobile-data-connection-2ggprsedge3g-on-android-phone/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå