Gå til innhold

Hvor høyt går din R300 core?


Anbefalte innlegg

Det er mange her på forumet som har anskaffet seg kort med r300 core, 9500, 9500pro, 9700, 9700pro etc. Det jeg lurer på er hvor høye klokkefrekvenser har dere fått på core, uten artifakts.

 

Min: 363Mhz helt stabil!

 

Klokkefrekvensene dere oppgir skal være den dere spiller med til vanlig :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjører min 9700 pro på 375 med vannkjøling. Var forøvrig ikke særlig forskjell i forhold til luftkjøling så jeg er glad jeg brukte en gammel GF3-vannblokk jeg hadde liggende og ikke kjøpte en ny til flere hundre kroner.

 

Kan dra den over 400 uten kræsj men så snart man runder 380 begynner artifactene å vise seg i blant annet 'Troll-testen' i 3DMark03, så jeg har gått et par hakk ned for å ha litt margin.

Lenke til kommentar
håper dere har tatt av shimen for å få bedre kontakt :roll:

og du med standard kjøling: har du fjernet thermal paden å lagt på kjølepasta? plaslipt blokka? det vill nok øke ok resultatene dine.

Mitt kort er nok helt urørt enda... blir varmt på den hastigheten, derfor har jeg det mye lavere vanligvis.

Men etterhvert skal noe gjøres.

Lenke til kommentar

Desverre orker jeg ikke å prøve en ny rekord igjen. Jeg må formatere for å klare det, og det gidder jeg ikke nå. Maskinen skal snart selges også. :shrug:

Kortet blir ikke varmt i det hele tatt faktisk.

 

Jeg kommer tilbake her i forumet med en ny maskin om ca ett år. (Skal bare en snartur i garden først). Da skal Anka få noe å bryne seg på... :D

 

Vapochill og peltier for alle penga.

Lenke til kommentar

Har ca 370-380 ingen mod eller endring av kjøling.

Hercules Radeon 9700 Pro.

 

Kjører standard til vanlig. Noen som har funnet et prog som kan modde en BIOS så kortet blir "fabrikk-overklokka". Altså overklokka fra du trykker på power-knappen, og ikke først når Windows og f.eks. power-strip starter.

 

Gjorde det med GF3 som ble modda til Quadro DCC i hardware og klokka til 250/530 i bios.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...