abene Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 En intern svikt i feilsøkerutiner førte til at Facebook gikk ned i går. Les mer Lenke til kommentar
*F* Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 hahh, og folk skrev i 4chan tråden at det var 4chan som ddoset... Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Dette betyr at noen lyver. Følg med, etter som denne thrilleren utfolder seg, og sannheten kommer for en dag. Lenke til kommentar
hjalmar Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Forferdelig at folk må snakke *verbalt* med hverandre............................ Lenke til kommentar
Ourasi Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 (endret) Den j*vla ansiktsboka, den og fuglelyd siden er bare spam mas fra copymails, skulle ønske jeg aldri lot meg lure til å signe opp på disse. Nyheter om disse tjenestene synes jeg bare er søvndyssende "hardware".no..... Endret 24. september 2010 av Ourasi Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Noh noes! What do to when the lifeforce is down?! 1 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 KRRRRIIIIIISSSSSSSSEEEEEEEEEE!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
morten_b Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Det var nå bra for selvmords-statistikken at Facebook er oppe i dag da ? Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Hvor var du da facebook var nede? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 BREAKING NEWS: Facebook is down. US productivity rises. Usa climbs out of recession. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Hæ, var Facebook nede? Jeg signerte meg opp bare fordi jeg følte meg "nødt", siden absolutt ingen jeg kjente brukte MSN lenger. Men jeg er bare på FB-siden min en gang hvert skuddår eller noe slikt, hehe. Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Hiv driten på bokbålet og ta en kopp kaffe med virkelige folk og venner. Tragisk utvikling Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Hva er facebook? Lenke til kommentar
morten_b Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 (endret) Facebook er en såkalt sosial side du kan registrere deg på og bruke slik at politi og myndigheter kan lese absolutt alt om deg... Endret 24. september 2010 av morten_b 1 Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Eller din framtidige arbeidsgiver kan bruke som referanse for å se om du er en slamp eller engel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 (endret) og et annet eksempel på evigvarende løkke; while (real friends == 0) use facebook; (fra en som ikke helt forstår poenget med sosiale nettsteder) Endret 24. september 2010 av Slettet-Pqy3rC Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 (endret) Jeg merket det var ned og det førte jeg tenkte var "kan spørre folk på face om face er nede.. wait, what?" Det blir akkurat som når ggole er nede og man finner ut man er nødt til å google problemet Jeg fant dette litt morsomt og det var alt i alt en positiv opplevelse for meg. Jeg bare fortsatte som vanlig bortsett fra at facebook fanen stod urørt utan at facebook var der.. Edit: og et annet eksempel på evigvarende løkke; while (real friends == 0) use facebook; (fra en som ikke helt forstår poenget med sosiale nettsteder) Jeg bruker face for å se og dele bilder med andre. Så vel som å finne og gi kontaktinformasjon via profilen min. nyhets-sreamen er 98% boss og det jeg trykker mest hyppig på er "hide". men det er en gre kommunikasjons kanal med folk jeg nettopp har blitt kjent med eller ikke kjenner så veldig godt. Det er bare en enkel og rask måte å dele nyheter med venner. men det er nå blitt en folk hvor mange "henger". Det liker jeg ikke. Det medfører at jeg må filtrere ut boss i endeløse timer.. (det var veldig bra i starten, dog). Har haller ikke så mange vanner på facebook. Har 3-4 stk. jeg ikke husker hvem er, men jeg kan ikke gåd god for dømmekraften min når disse ble lagt til.. Endret 25. september 2010 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Jonta Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Til artikkelforfatter: Nå vet jeg ikke om du leser disse kommentarene, men jeg gjør likevel et forsøk. Av og til går sider ned. Små og store. Er det virkelig en nyhet verdig? Hvilken nytte har den for folk? Personer som er på nettstedet hver dag har sannsynligvis merket at det er nede, fått abstinenser, og refreshet med jevne mellomrom. Helt til den er oppe igjen. Personer som ikke benytter seg av nettstedet like ofte har kanskje ikke merket det. Men hva er poenget med å informere dem om dette? Vil de kunne bruke denne kunnskapen til noe fornuftig? Jeg har ganske så lyst på svar Jonta Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Til artikkelforfatter: Nå vet jeg ikke om du leser disse kommentarene, men jeg gjør likevel et forsøk. Av og til går sider ned. Små og store. Er det virkelig en nyhet verdig? Hvilken nytte har den for folk? Personer som er på nettstedet hver dag har sannsynligvis merket at det er nede, fått abstinenser, og refreshet med jevne mellomrom. Helt til den er oppe igjen. Personer som ikke benytter seg av nettstedet like ofte har kanskje ikke merket det. Men hva er poenget med å informere dem om dette? Vil de kunne bruke denne kunnskapen til noe fornuftig? Jeg har ganske så lyst på svar Jonta Vil tro at mange synes det er greit å få bekreftelse på at siden faktisk er nede og ikke bare maskinen/internett som er problemet. Jeg har irritert meg grønn over andre sider/tjenester (stort sett spill) jeg har slitt med, veldig greit å vite hvis problemet ligger en annen plass en lokalt. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 En liten del inni meg døde når facebook var nede Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå