Chomonbabe Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Heisann.. Har no vært innlagt på haukeland sykehus i forbindelse med magesmerter som de mente kunne være en sprukket syste. Begynte å kaste opp samme kvelden eg ble skrevet ut, klarer såvidt å spise men alt eg drikker kommer i retur? er dette noe å kontakte legen for eller er eg bare hysterisk?? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Siden dette ikke er noe legeforum, og folk flest i 16-30 års alderen ikke har hatt sprukne cyster i kroppen, foreslår jeg uansett lege. 2 Lenke til kommentar
Elwani Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Hvis du akkurat har kommet ut av sykehus, så er det jo rart hvis det skulle vært noe alvorlig som forårsaker dette, men ta deg en tur til legen ja, tror nok det er best. Lenke til kommentar
Kikyet Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Heisann.. Har no vært innlagt på haukeland sykehus i forbindelse med magesmerter som de mente kunne være en sprukket syste. Begynte å kaste opp samme kvelden eg ble skrevet ut, klarer såvidt å spise men alt eg drikker kommer i retur? er dette noe å kontakte legen for eller er eg bare hysterisk?? Du bør nok ta deg en tur til legen ja. Lenke til kommentar
Chomonbabe Skrevet 24. september 2010 Forfatter Del Skrevet 24. september 2010 En liten oppdatering: Har no nettopp kommet hjem etter å ha vært på legevakten å har pådratt meg Norovirus etter å ha vært på sykehuset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå