*F* Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Hei! Har for lenge siden fått melding om "planlagt inkallelse" i janruar 2011, men når får man egentlig inkallelsen? Lenke til kommentar
Nerdepappa Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Vet ikke nor? Men bare gjøre som jeg gjorde det. Ringt rett til inntaks kontoret og snakk med dem, jeg velgt selv hvor jeg ville Lenke til kommentar
srbz Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Støtter morixm. Jeg var planlagt innkalt i januar 08 (fikk jeg vite når jeg ringte og spurte), noe som ikke passet pga studieplaner. Jeg fikk velge mellom å fremskynde til juli 07, eller utsette. Dette vil nok også variere alt etter hvilken avdeling du kalles inn til. Mange avdelinger i Hæren har innrykk kun 1-2 ganger i året, og skal du da endre innrykksdato må du i mange tilfeller også endre avdeling eller gren. Sjø og luft har innrykk fire ganger i året, der opptak ikke skjer før slutten av rekruttskolen, slik at disse grenene ofte er mer fleksible i forhold til innrykksdato. Ring som sagt VPV på tlf 03003. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 24. september 2010 Forfatter Del Skrevet 24. september 2010 jeg har ikke noen målsetning om å bytte eller endre dato, vil bare vite hvor lenge før innkallingen kommer, noen som vet det? Lenke til kommentar
itsjasonyall Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Send mail til VPV. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Uten å være helt sikker, tror jeg det er snakk om ca 3 mnd (eller mer). Uansett, kontakter du dem får du tidligere beskjed [email protected] Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 På planlagt innkalling står det at vi får innkallingen senest 2 måneder før fremmøte. Så er nok en stund til ennå. Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Tipper du får den i oktober-november en gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå