Cleafox Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 (endret) Siden klokken nærmer seg 1, og skjermen begynner på bli gruggete (er ikke øya mine ) så finner jeg ikke noen bedre plass for denne tråden enn her. Jeg er ute etter et Flash Banner, men jeg aner ikke hvor jeg skal henvende meg. Et google søk viser kun "Free flash banners", "Flash banner site" ol. Jeg har planer om å ihvertfall få tak i et pent flash banner, og punger ut med opp til 1,500 kr for å få et bruktbart banner. Så spørsmål et er det samme som står litt lenger opp i tråden; Vet dere om et firma/noen som lager gode flash bannere for denne summen? Om denne er feilpostet, håper jeg noen rapporterer, for senga venter på meg nå Endret 23. september 2010 av Cleafox Lenke til kommentar
War Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Hvilket banneord bruker den? Lenke til kommentar
Cleafox Skrevet 24. september 2010 Forfatter Del Skrevet 24. september 2010 Hvilket banneord bruker den? ^ Tør humor. I like it Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Forsiktig så du ikke blir bannet for godt, da! Lenke til kommentar
Cleafox Skrevet 24. september 2010 Forfatter Del Skrevet 24. september 2010 Uansett, tilbake til topic. Ingen som vet om et godt flash studio? ;p Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 (endret) Hei! Jeg kan godt lage dette for deg. Sjekk ut http://www.flashbanner.no/referanser for andre annonser jeg har laget. Ta kontakt på dag @ trommeportalen.no dersom du lurer på noe. Endret 15. november 2010 av King-Nothing Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå