enden Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Du skrur av windows, og makinen skrur seg faktisk av. Du slipper altså "nå kan du skru av maskinen" tullet... Lenke til kommentar
bambam Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Trodde ikke det var en mulighet du hadde, utenom og oppdatere bios Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Sikker på at det har noe med BIOS å gjøre? Prøv å høyreklikke på skrivebordet -> skjermbeskytter -> strøm, også et eller annet der. Husker ikke nøyaktig hva det heter, men det er en forkortelse. APM eller noe. Enable dette og test. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Du skrur av windows, og makinen skrur seg faktisk av. Du slipper altså "nå kan du skru av maskinen" tullet... ACPI eller noe sånt.. Må i tillegg være skrudd på i Windows. Lenke til kommentar
enden Skrevet 25. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2003 APM er jo advanced power management, of styrer strømting under windows. Det kødda bare opp maskina. Fører til restart for hver shutdown... Tror nok det er en BIOS feature. Vet ikke om min BIOS støtter dette, siden den er fra 98... Har ikke klart å finne en nyere BIOs, men nå vet jeg jo ikke hvor jeg skal lete heller... Noen som kan hjelpe meg der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå