bb79 Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Jeg prøvde å søke etter dette både på google og her på forumet uten å finne noe godt svar. Live Messenger gjør ikke automatisk lenker klikkbare slik det var før. Mine egne lenker jeg skriver blir klikkbare. Men de jeg mottar blir ikke det. Det er noe sikkerhetsgreier som blokkerer det. Jeg har vært under Security-menyen og der står «Allow links in conversation windows and my contacts list» huket på. Hva må jeg gjøre for å fikse dette? Slik det er i dag må jeg manuelt markere og copy-paste lenker jeg mottar. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Har samme problemet selv. Skal undersøke litt nærmere når jeg kommer hjem, da det har plaget meg i flere måneder. Lenke til kommentar
JayCamino Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Noen som har funnet ut av det her? Er skikkelig irriterende. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Jeg kjørte gamle Live Messenger i kompabilitetsmodus, noe som gjorde at lenkene forsvant. Problemet ble løst ved å fjerne kompbabilitetsmodus evt. oppgradere til nyeste versjon av Live Messenger. Lenke til kommentar
bb79 Skrevet 12. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2010 Takk skal du ha. Jeg skal prøve det =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå