monk872 Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Hei, jeg har ett ganske irriterende og stort problem.. i dag, så var allt superdupert på min Windows Vista Home premium, Jeg slo av dataen min for første gang på ca 1 uke, og da jeg slo den på igjen i kveld, så logget jeg på min Admin profil som jeg alltid bruker!, men her er problemet... Da jeg logger på, så kommer det : Konfigurerer Skrivebord, og når det er gjort, så blir alle MAPPENE mine fjernet.. det er ca 10 mapper, med rundt 200 filmer, 20 000 sanger, og bilder! og div Programer, og Tekst dokumenter!, Jeg finner alle filene, hvis jeg går til, Søk : Nylig Endret:: Der finner jeg ALLE filmene, og dokumentene, og Sangene, og bildene, å jeg kan åpne de uten problem.. MEN, Når jeg høyreklikker, og trykker på : Åpne filPlasering, så er mappen helt Tom... :/ som sakt, jeg er logget på admin, men den fortsetter med å slå på Midlertidig Skrivebord, så jeg får ikke brukt noen av mappene mine! Er det noen her som har opplevd dette, eller kansje har en løsning? eller noe jeg kan prøve i det minste? jeg starter å bli Ganske frustrert, og beskymret for mine filer Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 (endret) Mappene dine ligger lå på skrivebordet, ja? Se om du finner dem på C:\users\*brukernavn*\desktop i win7, evt C:\Documents and settings\*brukernavn*\desktop i winxp. Endret 24. september 2010 av Benny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå