Falco-Master Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Jeg Skulle kjøpe biletter til Avenged Sevenfold, men ble for sen og det ble utsolgt fra bilettservice! Noen som vet hvor man kan få tak i biletter nå? Evt om noen har to stykk å selge?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Det er da ikke utsolgt. Var i alle fall sitteplasser å få kjøpt når jeg prøvde nå. Lenke til kommentar
Falco-Master Skrevet 30. september 2010 Forfatter Del Skrevet 30. september 2010 Det er da ikke utsolgt. Var i alle fall sitteplasser å få kjøpt når jeg prøvde nå. Ja, har allerede kjøpt, men glemte å si det i tråden. Ble visst så stor etterspørsel at de har lagt ut flere biletter igjen. Skjønner ikke at de ikke bare åpner hele spektrum med en gang... men det har vel kanskje noe med at arrangørene må betale mer da. Det VAR hvertfall utsolgt i en uke, og biletter var svindyre på finn. Har uansett fått billetter nå, og er veldig fornøyd med det Lenke til kommentar
TMB Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Noen som vet hvor lang tid det vil ta før alle bilettene blir utsolgt ca? Vurderer å dra, men prøver å få med meg noen folk som ikke vet helt enda ;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå