Gå til innhold

Gaming pc til rundt 10 000,- (fra komplett)*OPPDATERT*

Anbefalte innlegg

Han skal jo ha en fremtidsrettet maskin.. Skikkelig kraftplugg av en gamer.. Da kjører man på med 8gb ram, så har man i masse vis, og trenger ikke tenke på og oppgradere. i5 går vel fint, men skal du ha en kraftplugg som du vil ha nytte av lenge, og bruke flittig er i7 tingen altså

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Såvidt jeg husker leste jeg at i5 var bedre egnet til gaming enn i7?

Kommer bare til å filme litt samtidig som jeg gamer, bruke spotify, msn og slike småprogrammer i tillegg til spillene. Jeg vet ikke hvor mye RAM som trengs til det.

i5 er vel bedre til gaming, men like greit og kjøre i7 hvis du driver med litt mer en gaming :)

Jeg bruker 2,2gb ram atm. Og da har jeg Chrome (5faner) og msn.

Hvis jeg ikke husker feil, så bruker w7 1,3 gb elns, bare på og holde seg i "live" + cod mw2, max settings ca 1,2. Filming, har ikke sett, men går vell med rundt om 1gb hvis du er interisert i full hd samtidig som gaming på maks. Og skal du ha ymse programmer i bakgrunnen sliter du litt, siden du allerede er oppe i 3,5 :)

Lenke til kommentar

Såvidt jeg husker leste jeg at i5 var bedre egnet til gaming enn i7?

Kommer bare til å filme litt samtidig som jeg gamer, bruke spotify, msn og slike småprogrammer i tillegg til spillene. Jeg vet ikke hvor mye RAM som trengs til det.

i5 er vel bedre til gaming, men like greit og kjøre i7 hvis du driver med litt mer en gaming :)

Jeg bruker 2,2gb ram atm. Og da har jeg Chrome (5faner) og msn.

Hvis jeg ikke husker feil, så bruker w7 1,3 gb elns, bare på og holde seg i "live" + cod mw2, max settings ca 1,2. Filming, har ikke sett, men går vell med rundt om 1gb hvis du er interisert i full hd samtidig som gaming på maks. Og skal du ha ymse programmer i bakgrunnen sliter du litt, siden du allerede er oppe i 3,5 :)

SVADA!! DETTE ER PØLSEVEV DET Prfction SIER. Jeg har 1GB ram og windows 7 på denne PCen. Går veldig bra

Endret av Overdox
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

For og ikke snakke om de virtuelle W7ene jeg kjører med 512 mb ram...

4 GB holder i plentig for en gaming pc. Kjører selv atm, wow, spotify, utorrent og antivirus i bakgrunn, 5 chrome faner, og ser 720p serie. Minne bruket ligger max på 1/3 bruk av 4 gb.

Lenke til kommentar

For og ikke snakke om de virtuelle W7ene jeg kjører med 512 mb ram...

4 GB holder i plentig for en gaming pc. Kjører selv atm, wow, spotify, utorrent og antivirus i bakgrunn, 5 chrome faner, og ser 720p serie. Minne bruket ligger max på 1/3 bruk av 4 gb.

Hm, lol. Da er det noe merkelig med min data :ohmy: Jeg bruker 2,1gb nå. Og alt jeg har oppe er 4 faner i chrome, steam og panda av :hrm:

Lenke til kommentar

Kva må eg ut med viss eg skal ha ein bærbar pc som eg kan spela dei nyaste spelene med ? Kva data kan anbefalast? Har eit budsjett på ca 8-10 000 kr.

På forhånd takk :)

Bærbare pcer er ikke beregnet for gaming. Skal du ha en god gaming PC kjøper du stasjonær!

Lenke til kommentar

Jeg lurer litt på hvorfor du går for mATX-bygg, men hvis du ønsker bærbarhet er det jo praktisk. Det blir stort sett estetikk det går på her.

Ellers ser det ut som et meget solid bygg, du kutter ikke så veldig mange hjørner med dette bygget og det virker solig og balansert.

Have fun!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...