mirene Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Jeg har måtte reinstalert Windows XP. Saken er...hvordan får jeg aktivisert messenger igjen ?? Logge på...rett å slett. Når jeg prøver dette..kommer vinduet med "legg et .NET passport til windows XP-brukerkontoen" opp. Men jeg har jo brukt den tidligere. Hvordan får jeg brukt det jeg hadde. Håper noen kan hjelpe Lenke til kommentar
wil Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 hehe, når du installerer XP, så kommer det et vindu der det står "legg til din .net bruker konto her" du skal trykke der, eller hvis du har msn messenger så trykker du på logg på, å da kommer det opp en veiviser siden at du har en e-mail fra før, så trykker du på ja når den spør deg om du har e-mail, når du så er ferdig med det så velger du at du skal logge på msn messenger, så må du skrive inn e-mailen din å passordet ditt, hvis dette er rett så trykker du på fullført å da er du inne, sånn som det var før, ganske enkelt skjønner du, har gjort det selv mange ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå