V-by Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Spør din gymlærer om du bare kan ha egentrening. Du har da gym på egenhånd mot at du leverer en egentreningsrapport for hver gymtime over hva du har gjort. Skal du uansett begynne på treningsstudio kan du bruke det som unskyldning og si du heller vil bruke gymtimen der, for å få litt ordentlig trening. De skolene jeg har gått på har gymlærerne vert positive til slikt, men det er nok helt opp til læreren og hva slags grunner du kommer opp med. Lykke til Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Høres ut som en form for angst det der. Jeg ordnet det slik at jeg trente på treningsstudio og leverte treningsdagbok hvert halvår. Det er nok mulig å utarbeide et alternativ sammen med gymlæreren din Lykke til! Lenke til kommentar
Gjest TS Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Takker for alle positive svar Får vel snakke med gymlæreren og fortelle hvordan det er. Men er det ikke litt vanskelig for ham å sette en karakter på meg, hvis jeg får til å trene på studio og levere rapporter? Lenke til kommentar
V-by Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Det er derfor du må skrive egentreningsrapport, der skriver du hva du har gjort, øvelser osv. Vi hadde også litt teori i første ettersom jeg husker, så kan være du også vil få noen oppgaver i tillegg for at læreren kan sette karakter på deg. Lenke til kommentar
Gjest ts Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Kan jeg gjøre dette? Eller har jeg "krav" på det? Eller må jeg håpe på at læreren er grei og går med på det? Blir foreldrene mine tilkalt på møte ang. Det? Må jeg snakke med noen om det for å finne problemet? Sattan så stress. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Slutt i faget og ta det opp som privatist, da trenger du bare å ta teoretiske pröver. Men jeg synes du skal bite det i deg og pröve igjen, du gjör det ikke bedre av å skulke. Forresten så trenger du ikke å bekymre deg om fravär hvis du har tenkt å söke videreutdanning på höyskole/universitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå