Gå til innhold

HTC Desire blir varm og restarter

Cbeng

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har en HTC Desire og var veldig fornøyd med den helt til nå, kjøpte den litt før sommerferien. Den blir varm etter ca 5-15 min. og til slutt restarter den. Den stopper på HTC merket i starten helt tills jeg tar ut batteriet og lar det bli kaldt. Noen ganger får jeg den på men da restarter den omtrent med en gang.

Jeg har ringt HTC og de sier jeg ikke kan gi den til dem, men MPX.no som jeg kjøpte den hos.

Er det ingen andre utveier? Har ingen custom Rom eller noe. Helt normal !

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg opplever også dette problemet daglig og jeg har gjort det i ca 6 uker (siden starten av sept-10). Når jeg bruker mobil-roaming (og spesielt Edgde) så slår den seg av etter ca 5-10 min.

I starten slo den seg av kun i tilknytning til mobil-roaming, men de siste ukene har den slått seg av ved bruk av video og spilling. Den slår seg svært sjelden av under annen bruk (nettbruk via wifi).

Jeg sendte en forespørsel til HTC den 1.okt, men har ennå ikke fått svar. Jeg setter jo stor pris på mobilen, men det er irriterende å ikke kunne bruke mobil-roaming på den.

Jeg har lest på div. tråder på nettet at den må sendes inn til HTC og der må "motherboardet" byttes, uten at jeg vet med 100% sikkerhet at det løser alle problemer.

Lenke til kommentar

Har fått svar av HTC nå. Deres første tips var å gjennopprette fabrikkinnstillingene. Jeg gjorde det, skrudde på mobilen igjen og begynte å laste ned apps ved bruk av H/Edge. Det tok 5-8 minutter før mobilen reboota igjen.

Dermed blir det HTC's andre tips, nemlig å sende inn mobilen til reparasjon via der jeg kjøpte den (komplett.no). Spent på hvor lang tid dèt vil ta og enda mer spent på om det hjelper å sende den inn...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Min kom tilbake etter ca 10 dager hos Deltaservice nå. De hadde "kjørt stress test og oppgradert rom. Testet tlf ok."

Mobilen hadde NØYAKTIG SAMME FEIL som før jeg sendte den inn. Deltaservice hadde vel ikke en gang sett på feilbeskrivelsen jeg hadde oppgitt før de "oppgraderte rom'en" og sendte den tilbake til meg.

Første- og sisteinntrykket jeg sitter med av Deltaservice nå er så grusomt at jeg ikke kan beskrive det inne på dette flotte forumet...

Jaja, aldri mer komplett.no og aldri mer Deltaservice (frivillig). Jeg sliter mer med å hate HTC, for de har i allefall en kundeservice som ikke er helt ubrukelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...