sondrena Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Hei, for ei stund tilbake, sluttet mitt splitter nye skjermkort å fungere (brente opp) så jeg fant fremm et gammelt skjerm kort som hadde lagt i skuffa mi noen år(NVIDIA GeForce 6600 GT..tror jeg) ...fikk montert det og instalert drivere, etter ei stund oppgraderte jeg det igjen, eller lastet ned en driver ( viste ikke om det passet til kortet eller ikke.) Da jeg startet pc'en oppigjen etter dette hakker det når jeg flytter ting på desktoppen og når jeg skruller på nettsider. Jeg har prøvd å nedgradere til det jeg hadde før, da fungere alt igjen...Så jeg bare lurte på hva som gjør at det hakker med den nyeste driverene men ikke de gamle? er det forde skjermkortet er gammelt? Har jeg instalert feil drivere? ( har instalert det jeg hadde før igjen og oppgradert det derifra, men får forsatt det samme problemet) Hadde vært snilt om noen kunne forklare meg hvorfor det hakker Lenke til kommentar
Holmez Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 hvilket operativsystem bruker du? 32-bit eller 64-bit? Lenke til kommentar
Gsx1000r Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 hva slags skjermkort hadde du fra før?! om det var ati bør man absolutt avinstallere drivere og har du lagt inn riktige drivere for det gamle kortet? Lenke til kommentar
sondrena Skrevet 25. september 2010 Forfatter Del Skrevet 25. september 2010 Jeg har 32-bits windows 7...og når jeg skiftet skjermkortet, reformerte jeg hele pcn, så driverene er nok borte fra det gamle kortet Lenke til kommentar
sondrena Skrevet 25. september 2010 Forfatter Del Skrevet 25. september 2010 Hvordan sjekker jeg om de gamle skjerm kort driverne er instalert da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå