MakkeyB Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 (endret) Det er ikke jeg som har laget musikken, men er noen venner. Prøver bare å spre den sinnsykt gode musikken de lager, sånn at flest mulig får satt pris på den Gi tilbakemeldinger her om hva dere synes! - Tunge sko - Gjemsel med kula - Strid - Som et fly Facebook-gruppe: http://www.facebook.com/?ref=logo#!/pages/Solor/125416117516364 Om du liker det - hvorfor ikke spre det? *Edit: Bandet har kommet med et par nye slagere som dere bare må høre på! Disse gutta er på vei OPP!* Endret 27. november 2010 av MakkeyB Lenke til kommentar
ZtriCk-T Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Jeg er en av de personene som synes at hip hop SKAL være på engelsk, utenom få unntak. dette ble ett unntak spør vennen(e) din(e) om han/de kan bli med i norske talenter eller lignende da? vinner eller ikke, lett måte å bli mere kjent på Lenke til kommentar
MakkeyB Skrevet 2. november 2010 Forfatter Del Skrevet 2. november 2010 (endret) Jeg er en av de personene som synes at hip hop SKAL være på engelsk, utenom få unntak. dette ble ett unntak spør vennen(e) din(e) om han/de kan bli med i norske talenter eller lignende da? vinner eller ikke, lett måte å bli mere kjent på Så hyggelig! La de vite hva du synes på deres facebook-gruppe, det blir de i hvertfall veldig begeistret for Og det kommer nok alltid nye muligheter for å melde seg på et sånt progrmm som gir de eksremt med god PR, så det skal du sikkert ikke se bort ifra at skjer Endret 2. november 2010 av MakkeyB Lenke til kommentar
daruu Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Absolutt ett interessant konsept det her ja Minner litt om currahee igrunnen. Jobbe litt med tekstene så blir det bra! Lenke til kommentar
schackt Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Kaaaan være fordi ene medlemmet av Solør var vokalist i Currahee? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Da er det ihvertfall ikke rart, hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå