mopani Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Min Htc Legend har blitt fryktelig treig når det kommer til å åpne meldinger, skrive og sende meldinger.. Alt annet går raskt som vanlig, men når det kommer til meldinger går det fryktelig treigt! Hva kan dette komme av? Er det noe jeg kan gjøre for å bli kvitt dette? Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 http://www.mobili.no/nyheter/seks-grep-for-en-sprekere-telefon/ Lenke til kommentar
mopani Skrevet 23. september 2010 Forfatter Del Skrevet 23. september 2010 Er det noen måte jeg kan overføre meldingene mine på tlf over til pc? Slik at jeg da kan slette meldingene på tlf.. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Du har sikkert tenkt på det, men det er fort å glemme, så jeg nevner det... Har du slått av og på telefonen for å se om det bedrer hastigheten? Er jo en liten datamaskin, og datamaskiner har godt av en liten restart av og til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå