pinkbeaver Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Flere her inne som synes det er merkelig av damen og dra på fest uten meg andre dagen jeg er hjemme fra militæret? Har da vært vekke i 4 uker og skal reise vekk 4 uker neste gang jeg reiser ut. Jeg blir hjemme i 7 dager.. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 (endret) Hun har nok vært veldig mye med venner de 4 ukene du var borte, og det er litt vanskelig å skifte helt modus. Hun har kanskje sagt ja til en fest tidligere, og ikke tenkt helt over det. Hun kan ikke legge opp livet sitt rundt deg bare fordi du er i militæret. Men om hun stikker og gjør ting uten deg flere dager, og ikke bruker den dyrebare tiden sammen med deg, synes jeg det er litt synd. Da grenser det mot å bli litt urimelig. Hun skulle tatt deg med på festen etter min mening. Men uansett, hvis det er et engangstilfelle ser jeg ikke noe galt i det. Å konstant være med hverandre 7 dager på rad synes jeg faktisk er i lengste laget da. Vet ikke om det var målet men. Du også har vel ting du skulle gjort når du først er hjemme? Endret 23. september 2010 av ikkespisgress Lenke til kommentar
pinkbeaver Skrevet 23. september 2010 Forfatter Del Skrevet 23. september 2010 Tusen takk for svar. Trenger noen logiske og gjennomtenkte svar fra en som "ser det mer rasjonelt" - Det er flere underliggende grunner altså problemer i forholdet fra før av som gjør at jeg reagerer litt sterkere enn jeg vanligvis ville. Men det tar jeg ikke opp nå. Det som er "problemet" er at vi har flyttet til en ny by. Jeg kjenner ingen der. Hun er student og kjenner da naturligvis mange. Da blir det til at jeg "sitter hele dagen" og har ingenting og ta meg til. Haha kjedelige greier. Men ja syns det er litt rart at jeg ikke blir spurt om jeg vil være med. Menmen det er vel sikkert fordi jeg ikke kjenner fyren haha. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Hvorfor kan du ikke bli med på festen? Eller har hun, uten å si det rett ut, gjort det klart at det er uaktuelt? Om ikke annet, så kan du jo se på det som en fin sjanse til å få litt alenetid. Det er vel kanskje ikke det en får mest av i militæret, om det er førstegangstjenesten det er snakk om..? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Men ja syns det er litt rart at jeg ikke blir spurt om jeg vil være med. Menmen det er vel sikkert fordi jeg ikke kjenner fyren haha. Den svir. Lenke til kommentar
blured Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Såfremst det ikke var snakk om fest kun med jenter eller at dere tidligere har hatt for vane å feste hver for dere (noe enkelte par har) synes jeg det er en smule merkelig at du ikke får spørsmål om å bli med. Hvor sover du når du ikke er med dama? Lenke til kommentar
pinkbeaver Skrevet 24. september 2010 Forfatter Del Skrevet 24. september 2010 Snakket med henne i kveld og spurte random: "hmm lurer litt på hvorfor du ikke spurte meg om eg ville være med" Hun svarte da at hun hadde tenkt på det etter at vi snakket sammen men visste ikke om hun ville spørre han fyren siden eg ikke kjenner han... Eller noe i den duren. Hmm syns det var litt rart at hun ikke ville spørre han jeg da, om ikke jeg kunne være med. PS: Vi pleier som regel og dra ut sammen. Eller vi har gjort det ofte tidligere. Såfremst det ikke var snakk om fest kun med jenter eller at dere tidligere har hatt for vane å feste hver for dere (noe enkelte par har) synes jeg det er en smule merkelig at du ikke får spørsmål om å bli med. Hvor sover du når du ikke er med dama? Hvor jeg sover når jeg ikke er med dama? Hmm det er da i militærleiren når jeg er på. Når jeg er hjemme er det jo i leiligheten vi bor sammen i. Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Been there done that kompis. Nøyaktig samme historie - det endte desverre ikke bra... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå